Inlägg från: Mjukis82 |Visa alla inlägg
  • Mjukis82

BF Juli-07 Nr3

Halvblod: Så tråkigt att ni inte fick huset! Hoppas att det dyker upp fler tillfällen!

Little baby: Jag är också relativt svullen... förlovningsringen åkte av förra veckan tex! Har du provat stödstrumpor? Det var min räddning på slutet med Isabelle, kunde inte ta mig någonstanns om jag inte hade dom på!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Tack för alla komplimanger om lillan!

Milla: Ja, jag har också hört det... och jag drack en  hel del innan. Vet ju såklart inte om det gjorde någon skillnad, men det är bättre att ta det säkra före det osäkra!

• Mjukis82

Beckah: Med allra största sannolikhet heter hon Denise. Det är det vi har sagt hela tiden, och igår när vi såg henne kändes det helt rätt, får hoppas att det gör det när hon kommer ut också!

JoNaLi: Grattis till vagnköpet!

Ikväll kommer våra föräldrar hem på middag... vi ska inviga grillen för i år! Och sitta i uterummet och mysa! Helt otroligt vilken sommarvärme (nästan iallafall) det är här nere nu! *me like*
  • Mjukis82

Gud va alla sexar till det! Nu får jag ännu mer dåligt samvete inför min stackars sambo! Vi har nog inte haft sex på 1,5 månad eller mer... jag har verkligen ingen lust!

Men i vilket fall så är det ganska vanligt att man blöder efter och under sex... beror tydligen på sköra slemhinnor. Men blir man orolig så är det ju bäst att söka för det!

• Mjukis82
    L2K: Ja, det kanske är ngt som går nu... Någon som vill smitta mig kanske?!

solstraalen: Tycker synd om dig att du ska behöva ha det så när du är gravid! *kramar*

Nathalie: Det är väl lika bra att be om det när du ändå är där... om du kommer ihåg det vill säga!
    Tycker förresten att man absolut kan döpa ett barn till Bella... tycker det är gulligt!

Tindrasson: Det är väldigt olika! När jag blev sjukskriven pga sorgen så tog det 5 månader innan jag fick första utbetalningen! Medans jag vet dom som har fått sina pengar i tid. Men ring o tjata på dom, det är det ända som hjälper!

Prinsessan Zelda: Jättefint namnval!

rullgardin: Hur kan det bli att du bara får 70 kr om dagen??? Visserligen finns det inget som förvånar mig ang FK längre, men ändå! Försök överklaga!

JoNaLi: Skönt att allt såg bra ut! Men typiskt att det ska bli så när ni väl har fått till det!
  • Mjukis82
    Någon mer som har problem med att kolla på TV3????
    Här e det precis som att dom bryter sändningen var 7:e sekund! Skitstörigt! Försöker ju se Cityakuten!
  • Mjukis82
    Zelda: Nja... jag är nog väldigt skeptisk till Fenix. Jag tänker på en fågel, kan inte komma på varför... Men nä, jag tyckte inte om det.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3