BF Juli-07 Nr3
Ja jag med, hur irriterande som helst...
Ja jag med, hur irriterande som helst...
Grattis till lilla flickan Jeanette!!
Grattis till flickan du med Lindisen!!
Är det någon som vet om bebisen påverkas om man får ont i magen, blev bjuden på våfflor igår och när jag kom hem sen hade jag jätteont i magen och fick sitta på toa i en halvtimme och det bara krampade. Fick ligga på kalla golvet med för jag trodde att jag skulle spy och svimma samtidigt, farligt tror ni?
Jag vägde mig idag med och gått upp 0,5 kg på 2,5 vecka, inte så farligt, totalt nu 6,5 kg.
Spagetti och köttfärssås med en massa vitlök och kokta morötter till. Är på jobbet och har haft samma mat hela veckan, men det gör inget, gott är det!!!
Beckah: Fin bild, känns lite lik min...
Var precis inne på stan på middagen och kunde inte låta bli att köpa jorgubbar...fy f-n vad äckliga de var! Hårda och hälften i asken var mögliga och stötta, gick inte att se innan, hade jag haft cykel hade jag cyklat dit och klagat, tur att de bara kostade 15 kr...
Vi i Halmstad tar blodprov i fingret för att se så blocdsockret inte är för hogt och börjar med det i v 26. Obligatoriskt här med. Jag hade ju lite högt och gjorde en belastning men då var det inget. Konstigt att de inte gör det överallt...