• Jessa6

BF Juli-07 Nr3

Ja jag med, hur irriterande som helst...

• Jessa6

Är det någon som vet om bebisen påverkas om man får ont i magen, blev bjuden på våfflor igår och när jag kom hem sen hade jag jätteont i magen och fick sitta på toa i en halvtimme och det bara krampade. Fick ligga på kalla golvet med för jag trodde att jag skulle spy och svimma samtidigt, farligt tror ni?

• Jessa6

Jag vägde mig idag med och gått upp 0,5 kg på 2,5 vecka, inte så farligt, totalt nu 6,5 kg.

• Jessa6

Spagetti och köttfärssås med en massa vitlök och kokta morötter till. Är på jobbet och har haft samma mat hela veckan, men det gör inget, gott är det!!!

• Jessa6

Var precis inne på stan på middagen och kunde inte låta bli att köpa jorgubbar...fy f-n vad äckliga de var! Hårda och hälften i asken var mögliga och stötta, gick inte att se innan, hade jag haft cykel hade jag cyklat dit och klagat, tur att de bara kostade 15 kr...

• Jessa6

Vi i Halmstad tar blodprov i fingret för att se så blocdsockret inte är för hogt och börjar med det i v 26. Obligatoriskt här med. Jag hade ju lite högt och gjorde en belastning men då var det inget. Konstigt att de inte gör det överallt...

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3