Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Jobbigt. Men då är det nog helt enkelt så din kropp vill fungera under graviditeten. Kanske det är mycket vätska också? Det verkar som den förbereder sig på det sättet. Kanske lättare att se det som att det bara är så, eftersom du inte äter för mycket. Var det jobbigt gå ner allt efter förlossningen också?

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag fick behålla figuren. kunde ha mina vanliga jeans en vecka efter förlossningen. gick bara upp 7 kg. Men magen blev lite slappare än innan. blir hårdkörning av situps denna gång

Brösten ändrade ju karaktär också, funderar på att lyfta de så småningom.

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:11:18 följande:
    Någon som tagit bort en leverfläck??Jag ska på bedömning av en leverfläck på ryggen som måste väck.Den har växt sista åren å sticker ut som äcklig mörk säck på ryggen typ. Precis där bh-bandet sitter, så de skaver imellanåt.Tänkte hur dom gör å så? Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    jag har tagit bort flera, på rygg och fot. De skär bort dem så att de kan se om det finns några förändringar i dem. Bränns de bort kan man inte se om de var "dåliga" eller inte. Men det blir tyvärr lätt fula ärr på ryggen, men inte fulare än själva fläcken i och för sig. De sista jag tog bort hade förändringar i sig så nu ska jag vara uppmärksam på de jag har och om det kommer nya. Har en i huvudet som borde tas bort, under håret alltså. antar de måsta raka bort lite hår då

Man får lokalbedövning och så skär de bort och syr ihop, väldigt enkelt.
  • Prinsessan Zelda

tog också bort där bh:n satt. det gick bra. hade ju en kompress över ärret först. och sen när stygnen togs bort så kändes det helt som vanligt. Men va försiktig med solen bara.

• Prinsessan Zelda

kan ta kort på mina ärr om du vill

ryggen töjs ju väldigt mycket när man böjer sig osv. det är svårt att få fina ärr där.

• Prinsessan Zelda
    mrsbygg skrev 2007-04-03 14:43:56 följande:
    humm okej kanske olika beroende på va d är för slgs leverfläck..
    ja, är det en fin leverfläck som man tar bort av kosmetiska skäl så kan man ju bränna bort den bara.
  • Prinsessan Zelda

det var där bh, bandet går upp på sidan. där vingarna skulle setat om jag haft några

• Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-04-03 14:45:22 följande:
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-03 14:44:20 följande: kan ta kort på mina ärr om du vill ryggen töjs ju väldigt mycket när man böjer sig osv. det är svårt att få fina ärr där. bli biten: www.monstersgame.se/show me Har du tagit bort nån där bh-bandet sitter?  Alltså min sitter precis bakom spännet på bharna.. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.28
    här är en bild på två av ärren på min rygg. följ pilarna

ärr2.jpg
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3