-
ja, de kan ligga väldigt stilla ibland men oftats vaknar de ju inte om man petar på de heller. Adam kunde man göra vad som heslt med när han somnat.SyrranH skrev 2007-04-08 13:24:47 följande:Prinsessan Zelda skrev 2007-04-08 13:21:52 följande: SyrranH skrev 2007-04-08 13:05:27 följande: En fråga till er alla: tänker ni skaffa andningslarm??!Funderar på att köpa ett Babysense II... Väntar en son med BF den 29:e juni!!! tänker inte skaffa. hade inte det med Adam och det behövdes knappt. Han snarkade och lät så mycket så fort det blev för tyst tittade man till honom. De går ju ändå inte att lita helt på så jag tror man går och kollar ändå. Nu är Adam snart 2 år och jag går alltid in och kollar till honom innan vi lägger oss, har bloivit en vana. Men man behöver inte peta på bebisen för att se om den andas Man ser hur de andas, bröstet/magen rör sig och lägger man örat när ahör man oftast också.bli biten: www.monstersgame.se/ Hehe, ja man tycker att det bör synas, men jag har hört att små bebisar ibland kan ligga så stilla och andas så "diskret" att det är svårt att avgöra läget... Väntar en son med BF den 29:e juni!!!
-
Hallå allihopa.
Vad är detta för jä*la aprilväder!!!!!!!!
Vi bytte till sommardäck och köpte nya utemöbler till altanen igår. och nu är det snö överallt
Blä!!
Välkommen tillbaka solstraalen. lycka till nu med ditt hälsosamma liv
-
Du har gått 174 fulla dagar av 280
Du är i vecka 25
Du har gått 24 fulla veckor och 6 fulla dagar (v24+6)
Du är i 6:e kalendermånaden
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden)
Du är i trimester två
Du har 106 dagar kvar till förlossning
-
ja -
japp
-
ja, det har varit en seeeeg dag. det är nog vädret som gör det. Har plockat fram fläskkarre att grilla till kvällen i alla fall. Och vi har satt ihop alla nya utemöblerna. Väntar bara på fint väder så man kan gå ut och olja in dem och göra fint på altanen.
Har ni några tips på hur man kan få altanen lite mysig. det är en utealtan. Vi har köpt detta bordet och dessa stolarna från IKEA. och så har vi en stor gasolgrill och en mindre kolgrill. Vad ska man mer ha för att göra det mysigt? Vi har också en lykta som skastå på bordet, och ett parasoll.
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=17254&catalogId=10103&storeId=2&productId=10380&langId=-11&categoryId=17265&chosenPartNumber=00051056
http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategoryId=17254&catalogId=10103&storeId=2&productId=15728&langId=-11&categoryId=17266&chosenPartNumber=90039178
-
ja, vi har köpt beiga sittdynor. Inte så färgglatt men jag tänkte ha nåt annat färgglatt, kommer bara inte på vad.Jessa6 skrev 2007-04-09 15:53:24 följande:Tack tjejer!Pricessan: Ska ni ha dynor? Annars piffar det upp lite grann med lite färg. Sen är alltid stora krukor med blommande blommor en hög mysfaktor tycker jag.
Stora krukor har jag funderat på, med nån typ av blommor. men vad för blommor?? Är inge hemma på sånt. INte pelargoner bara, har haft det så mycket och har tröttnat.tackL2K skrev 2007-04-09 17:08:50 följande:zelda - vilka fina möbler! Tyvärr inget tips! Jag har en överfull balkong jag. Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723 -
jättefina blommor mammab.
och usch vad läskigt. man kan se sitt barn bli påbakcat, ingen rolig bild. Tur att det inte blev värre än skrapade ben och händer.
-
-
jag har också köpt mamma byxor på hm idag. ett par jeans shorts som går till strax nedanför knäna. och ett par svarta med vita ränder som också går nedanför knäna. Behövs nu när det blir varmare. Kjolar kan jag ha under magen men byxor är svårare. Som tur var fanns det en storlek av varje kvar, en 36a och en small.
grattis jeppa
jag längtar inte efter förlossningen. den var inte så farlig med Adam förutom att det tog sån tid. Men hellre föda vaginalt än kejsarsnitt. Jag hoppas att jag slipper spricka något denna gången också. Men jag längtar till ungen är ute