Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

BF Juli-07 Nr3

yes!

zandrisen skrev 2007-05-05 00:10:23 följande:
  • copernicus

ha ha ha ja men vi är nog bara tre som är vakna nu tror jag!
    mamma har opererat bort bit efter bit efter bit nu har hon stomi för det var ett tvång för att hon skulle överleva!
    Hon fick ett par tumörer i magen och läkarna var tvungna att ta birt det sista stumpen hon hade kvar.
    Inte heller hon har klagat, så när hon fick cancer var det ajg som upptäckte hur sjuk hon egentligen var!
    Hon hade jobbat flera veckor med 40´feber men ville inte sjukskriva sej igen.
    Jag ringde hennes doktor och han ville skicka ambulans, men jag körde in henne och den kom inte hon hem på ett långt tag!

• copernicus

ja vi kvinnor klagar väl aldrig som männen, tur att det är vi som föder barn och inte tvärtom, då skulle inte människorna finnas längre

• copernicus

ja jag är faktiskt på g!
    har svarat i din box också men nu ger jag upp för i ida...natt!
    natti natt

natti beckah också!

• copernicus

här har vi precis ätit middag!
    Grillad flintastek, grillade köttbullar till sonen, hemmagjord potatisgratäng med massor av vitlök, och beasås. Det ända som fattades var ett glas gott rödvin, blev så sugen.
    Vi som aldrig dricker vin till maten annars!

Hoppas att Teen fått en bra dag nu då! Hon är ju fru nästa gång hon loggar in.

• copernicus

Nej vi har inte ens pratat om det än!
    Det gör vi väl när barnet är fött antar jag.
    När vi fått Casper så skrattade de som skulle godkänna och sa att
    - Ja Andreas den där hade du inte haft en chans att svära dej fri ifrån, så lik dej som sonen är!
    Så det är lite spännande om det blir lika den här gången!

SannaKaarina skrev 2007-05-05 18:53:54 följande:
    har alla här fixat sånt här med faderskapsintyg redan? dom som inte är gifta?
    Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • copernicus

Ska strax äta efterrätt chokladpudding, banan, jordgubbar och grädde
    I LIKE!!!

• copernicus

ja jag hade läst den tråden förut!
    Men jag tror att det beror lite på hur släkten är också, min mamma skulle inte bråka om barnen mot Andreas. Däremot skulle hon vilja hjälpa till!
    Min svärmor däremot skulle säkert bråka bara för bråkandets skull- hon har inte ens sett Casper annat än födelseannonsen i tidningen!

• copernicus

ja men myndigheter är myndigheter! Man tycker att vi bor i ett bra land, men när det gäller sånt här så blir allt så komplicerat!
    Det är bara att titta på alla stackars kvinnor och barn som är gömda i sverige.

• copernicus

nu ska jag krypa ner i badet med Casper!
    Salt och badolja och leksaker mm mysigt!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3