Inlägg från: copernicus |Visa alla inlägg
  • copernicus

BF Juli-07 Nr3

men vanlig taxi har de inte sjuktaxa hos er?
    här kostardet 50 kr. om man måste åka taxi in eller hem från sjukan

Casper- mammas bästa och Bus 070711
  • copernicus

amningskudde ingen aning sydde en egen större variant.
    Superbra använder den nu när jag har svårt att ligga i sängen. ena delen mellan benen och andra som kudde.
    enkelt och billigt blev det!

• copernicus

stå på dej!!
    du kommer säkert få en bra förlossning till slut men oron är ju inte roligt!

• copernicus

natti nu ä det dags att sova!
    imorgon är det upp till dagis som gäller och på onsdag börjar allvaret igen- då är min långledighet slut och jag jobbar 9 dar i rad.Fundersam

så den här ovanan att sitta uppe måste jag snabbt göra mej av med!

• copernicus

hej tjejer!
    har inte varit in på flera dar nu, inget speciellt som hänt?
    jag  orkar bara inte läsa igenom allt!

• copernicus

Tack HUmlan!
    vilka har förlovat sej??
    zandrisen du som var så glad och skulle få vara uppe lite merLedsen

färg på foppa tofflor kan var ett nog så svårt val!

skönt att höra att det löste sej med sockret för Beckah, du verkar ha ahft fullt upp endå.

här är allt bra iaf. kunde inte sov i tisdags natt fick haslbränna så fort jag rörde mej och hade ont osv. men mitt i natten kände jag hur bebisen gled till (läskig känsla kan jag säga) och det blev bättre!
    Hon måste ha vänt sej då för nu ligger hon på min högra sida, magen ser helskum ut!
    hon har ju legat på tvären hela grav, men nu hoppas jag att hon vänt sej åt rätt håll!!

• copernicus

grattis till er nyförlovade!
    Lättast att veta hur bebben ligger är ju att fåga bm, eller se var hjärtat slår när man är på koll.
    jag känner kroppen i min mage och härom dan kände jag barnets hjärta slå genom magen.

• copernicus

hej allihop!
    hoppas alla mår bra, jag orkade inte läsa igenom alla sidor jag missat!

Jag har en fråga.
    jag var till bm idag och mitt hb var riktigt lågt, ni som äter järn hur låga har era värden varit?

• copernicus

jag hade 141 första gången och nu var jag nere i 116 så jag blev också beordrad tabletter. Men jag ahr ju hört av alla er som äter dem att ni blivit så dåliga så jag funderar på att dricka blutsaft istället. Men vet inte om man får det nu, ska kolla upp det i morgon.

• copernicus

min bm sa att om värdet var nere i 70 så började det bli farligt för barnet och man måste injiceras eftersom det då inte fanns nåt järn för barnet att ta. Så jag vet att det inte är farligt eller så!

visst är det flera av er andra som har barnet på tvären? har för mej det! hur ligger era bebisar? min ligger med huvudet vid revbenen på höger sida och rumpan strax nedanför naveln på vänster sida. mitt mått blir ju lite konstigt iom det men jag ligger på 33 cm nu och på översta raden.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3