BF Juli-07 Nr3
nähä tjejer!! nu ska jag sätta mig i bilen och åka å hämta sambon!! Ta det lugnt nu allihopa å så håller vi tummarna för sol och värme i helgen!!
nähä tjejer!! nu ska jag sätta mig i bilen och åka å hämta sambon!! Ta det lugnt nu allihopa å så håller vi tummarna för sol och värme i helgen!!
zandrisen; hoppas du snart får ordning på datorn! ja massa mys blir det nog å en heldag på rättviks marknad imorn!!nä nu MÅSTE jag åka!!
hej på er tjejer! har inte varit inne sedan fredags eftermidda å det har ju skrivits en hel massa i helgen!!!! Orkar verkligen inte läsa igenom allt....
Vi har tillbringat helgen hos sambons mormor i dalarna. Där var vi på marknaden i rättvik och så har vi ätit god mat och badat i utomhuspoolen på kvällen i går!!inte helt fel. VAr däremot lite mör i rygg och ben efter fyra timmar på marknaden men då var det skönt att lägga sig i bubbelpoolen ett tag!!
HAr fått otroligt ont i revbenen på höger sida då min lilla tjej sparkar där i ett! ska snart lägga in veckans magbild i fototråden, går in i vecka 28 idag!
godmorgon på er!
HAr kännt mig lite småkrasslig hela helgen med halsont å huvudvärk. Vaknade i morse av att det kändes som jag svalde taggtråd och att någon spelade trummor i huvudet på mig... Så, ringde jobbet och sa som det var. Imorgon är jag ju ledig pga första träffen med föräldragruppen så nästa gång jag jobbar blir väl på onsdag. I eftermidda ska jag till läkaren för att ev bli sjukskriven på 100%. Blir jag det så lär jag ju bara jobba veckan ut sedan gå hemma till förlossning. Tycker det skulle va otroligt skönt!!! Jag har ju mer besvär en "bara" foglossningen känns det som... återkommande huvudvärk, trött som f-n hela tiden och olusten till precis ALLT!!! Fick jag göra som jag ville så skulle jag nog låsa in mig och inte visa mig ute förrän bebisen är här... *suck* Mår psykiskt dåligt till och från, kan man kanske bli sjukskriven för det oxå...??
Hoppas ni andra vaknar på bättre humör!
Beckah; men guuud !!!!!! Hoppas att allt är bra, att det bara är "falskt" eller vad man ska säga. Håller tummarna och hoppas du kommer in och berättar så snart du vet. Ta nu hand om din son och lille plutten i magen.*kramar*
gu va trist väder det är!!!!!!!! ska det inte vara sommar nu????
sitter här och funderar lite.... vad har vi kvar att köpa??? hjälp mig!!!
KLART;
vagn
skötbord
skötväska
hoppgunga
kläder
badhandduk
bäddset (vagn+säng, ska sys)
spjälsäng
bilbarnstol
----------------------------
vet inte om jag glömt något där, men det är en del av de saker som är klara... vad ska man ha mer?? ska man ha "hemapotek" (febertermometer, salvor mm) klart och vad ska det innehålla? blöjor och tvättlappar? bröstpump... bör man ha en sådan...?
det börjar ju närma sig, alla säger bara att det är lååång tid kvar och att man har tid på sig, men tiden går ju superfort just nu!!!