• Tania

BF Juli-07 Nr3

Kunde ju inte hålla mig ifrån...

Tack så jättemycket för all uppskattning det känns jätteroligt. Det är jättekul att folk är kvar i vår tråd. TÄnkte att det kanske var en positiv grej det där med forumet... alltså... med tanke på hur många vi var i tråden och att många kände sig osynliga.

Nu när vi har minskat i antal kanske alla får sin tid som alla är värda.

Jag har också varit med i många trådar där man försvunnit i mängden och det är ju jättetrist. Visst... ibland kanske ett å annat inlägg kommer i skymundan men det blir nog bättre.

Vi får helt enkelt envisas med att synas allihopa Skrattande

Nä NU måste jag sova annars orkar jag inte upp i morgon. Lovade far min att jag skulle ställa upp och jobba lite i helgen fastän jag är ledig.

God natt!!!

• Tania

Hej allihop!!! Skrattande

Nu har jag äntligen läst igenom alla inlägg sen igår.

Jag är sååå trött idag. Jobbade på min lediga dag och det var så himla mycket folk.
    Dumt nog tog jag inte på mig mina stödstrumpor så nu sitter jag nog resten av kvällen med fötterna upp i vädret.

JoNaLi: Du är definitivt INTE osynlig. Jag sitter och hoppas varje dag att killen ska ta sitt förnuft till fånga och ta dig med storm. Det är ju som en såpa på tv... "JoNaLis väntan" Flört
    Hur gick det förresten på "videokvällen"? Har ni kollat på vagn än? DU ser... JAG ser dig och många med mig. Så känn dig INTE osynlig här.

Teskedsmamman: Du är välkommen "tillbaka" när du vill.

Halvblod: Åh vilken söting. Fick tårar i ögonen när jag läste det... så sött

Knövel: Jag har också irriterat mig på långa TS så jag försökte korta ner den så mycket som möjligt. Förresten... va sjutton har du fått ditt nick ifrån? Räcka ut tungan

mammab: Jag har också "råkat" klia sönder och man ser ju bra hemsk ut. MEN det försvinner om ett par dagar. Det har försvunnit helt på mig nu efter en vecka.

Beccis: Skriv gärna in ditt tips på oljan i tråden för inköp (länk har du i TS)

L2K: Melvin kommer att få vara ledig/ha sommarlov från dagis ett par veckor innan BF och sen troligtvis så länge min man har semester efter födseln. Just för att han ska få vara med och lära känna sitt syskon OCH för att jag ska slippa lämna/hämta första tiden. Kommer ihåg att efter förra förlossningen kunde jag knappt gå på flera veckor.

• Tania
    ETT HETT TIPS!!!

För att inte glömma bort att svara på inlägg man VILL svara på så kan man öppna två fönster och skriva i det ena och fortsätta läsa i andra.

När man sen är "up to date" så är det bara att posta sitt inlägg och VIPS så har man inte glömt de inläggen man ville svara på.
  • Tania
    annki72: Du kan nog ta bort den gamla tråden från dina favoriter då den inte används längre. Jag skickar bara in länken till nya sidan så ingen glöms bort.
  • Tania
    annki72: Jag får också jätteont i magen. Det känns som knivstick och ilningar. Men jag antar att det är något som växer där inne . Mår också bäst av att få sitt/ligga i soffan men datorn i knät. Låter jättelat men va tusan jag är ju gravid Räcka ut tungan
  • Tania
    Calylite: jag har också försökt lösa mysteriet med krysset hehe.
  • Tania
    Mjukis: Åh vilka söta kläder.... måste bara erkänna att när jag är övetrött får jag snuskig fantasi och när jag läste texten på bodyn började jag att fjortisfnissa hihi... men visst är det från H&M? Väldigt könsneutralt vilket är svårt att hitta. Måste åka till H&M jag med någon dag.
  • Tania
    Tesked: Mina smalben kliar så ibland vaknar jag och har sår pga allt nattkliande. Nu har jag snott sonens feta salva som han fick utskriven förut när han var torr. Smörjer mig innan jag lägger mig. Smalben, svanken, magen, tuttarna och händerna blir rejält insmorda. Känns lite äckligt att lägga sig under täcket sen men vad gör man?!
  • Tania
    ETT HETT TIPS!!!

För att inte glömma bort att svara på inlägg man VILL svara på så kan man öppna två fönster och skriva i det ena och fortsätta läsa i andra.

När man sen är "up to date" så är det bara att posta sitt inlägg och VIPS så har man inte glömt de inläggen man ville svara på.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3