Inlägg från: H e l e n a |Visa alla inlägg
  • H  e  l  e  n  a

BF Juli-07 Nr3

Usch, är lite orolig... Har igår o idag känt mindre ifrån bebben! I flera veckor har jag i princip varje gång jag lagt mig ner sett hur det buffar och sparkar i magen men nu är det inte alls lika mkt, mer små "skalv". Känner ni också olika från dag till dag?

1+1=3 den 29:e juni!!!
  • H  e  l  e  n  a

solstraalen

Ok, ja, jag är glad att jag känner smågrejer iallafall.. då vet jag ju att älsklingen i magen lever Antar att h*n ligger och funderar med ryggen till eller nåt... Man kanske känner mindre om bebben sparkar inåt ryggen.

• H  e  l  e  n  a
    Mjukis82 skrev 2007-03-15 19:16:14 följande:
    L2K: Ja, jag rasade en hel del precis efter förlossningen, men fick ca 12 som satt kvar... och jag orkade såklart inte ta tag i dom! Och jag har mååånga extrakilo sen innan, så det finns ju en del om man säger som så! SyrranH: Så hade jag ju det igår... och åkte ju in. Men det var ingen fara och vår lilla plutta har förmodligen vänt sig och ligger och sparkar in mot ryggen., Säkerligen likadant för dig skulle jag tro! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Tack, Mjukis! Skönt att höra att allt var bra med din lilla!
  • H  e  l  e  n  a

Jag har gått upp typ 10 kilo redan! Är i vecka 25+2 idag...

• H  e  l  e  n  a
    Jen2006

Vad skönt att det rör på sig igen! Hade samma oro för nån vecka sen då bebben under tre dagar var ganska så stilla, kände bara småpuffar. Blev överlycklig när h*n kom igen med besked och sparkade hårdare än nånsin!

JoNaLi:

Måste passa på att skriva att jag blev jätteglad när jag såg att du och bebbens pappa har börjat hitta tillbaka till varandra!! Håller tummarna för att han snart vill flytta ihop igen!!
  • H  e  l  e  n  a

Japp, våfflor får det bli idag! Om inte annat så för att fira att vi ska på könsul imorgon!!! Är så grymt spännande så jag har aldrig upplevt nåt liknande! Känner igen mig i det så många av er skrivit, nämligen att man längtar så mycket efter bebben nu!!!

• H  e  l  e  n  a

Imorse fick vi reda på att vi väntar en liten KILLE!!! Känns otroligt skönt att äntligen få veta - känns så mycket verkligare nu!!!

• H  e  l  e  n  a

Tack allihop!!

• H  e  l  e  n  a
    SannaKaarina skrev 2007-03-26 20:31:34 följande:
    Grattis till lillkillen verkar födas många killar i juli :)
    Tack ska du ha! Haha, ja verkar så!
  • H  e  l  e  n  a

Tack alla goa tjejer för era grattis!!! Ha en fin dag allihop!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3