solstraalen skrev 2007-03-04 08:03:42 följande:
Vickyb skrev 2007-03-04 07:58:51 följande: solstraalen skrev 2007-03-04 07:48:41 följande: Vickyb skrev 2007-03-04 07:43:05 följande: Gomorgon!!Nu har jag lagt ut en ny magbild från imorse v20. Vi har äntligen kommit halvvägs, så nu kan man räkna veckorna Ställde mig på vågen imorse och det visar sig att jag gått upp FYRA kilo!! Har nästan gått upp 1 kilo i veckan dom två senaste veckorna.. *puh* Undra om det för allt gott man stoppat i sig, eller att magen väger! På Tisdag är det dags för gravidgympa i vatten, och nu när snön äntligen börjar försvinna blir det många promenader! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღJavisst är de skönt att snön sakta börjar försvinna Jag längtar tills man slipper böka på Saga vinteroverall å hela köret. Många långa promenader skulle jag gärna gå, men nu sista tiden så blir jag helt slut bara av att gå till affärn, dit tar de 15min att gå enkel väg. Får ofta väldigt ont i magen då jag går oxå och svanken är inte att tala om.Men ibland har jag bra dagar och passar då på att strosa runt en hel massa, bara för att få röra mig lite iaf Men de onda dagarna ( som igår ), ja då kan jag inte förstå hur man ska klara hela vägen fram till juli. Blev igångsatt med Saga 38+3 pga foglossningen och viktuppgången + humanitära skäl och kan tillägga att foglossningen är sämre denna gången än med henne. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24Ja det skall bli så skönt när man slipper böka på dom overaller.. slippa alla dessa kläder som skall på Jag har inte gått några lånpromenader direkt nu, inte mer än till dagiset eller ner till affären Magen blir alldeles hård och stramar så fort jag gör något typ. Så hur det går med långpromenader återstår att se.Jag har skolios, sned ryggrad och svankar det gör jag en del jag med. I början hade jag väldiga problem med ryggen, foglossningar eller falska sådanna. Då gjorde det ont så fort jag gick upp för backar eller gick långt, men nu har jag inte kännt av det så mycket. Fast iof så har jag inte ansträngt mig direkt det senaste! Ibland känns det som ryggslutet har gått av.. Skall till sjukgymnasten den 14 Mars, så vi får se vad hon säger. ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღJag har oxå skolios, fast bara mild eller lätt eller vad dom kallade det, och är överrörlig i svanken. Fast skoliosen är inge ja märker av (vad jag vet iaf). Dom upptäckte den av en slump då jag hade njurbäckeninflammation för något år sedan. Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
Jag har ganska mycket skolios.. på gränsen till steloperation

Skall kolla upp ryggen efter denna graviditeten och se om det blivit värre.
solstraalen skrev 2007-03-04 08:05:40 följande:
Saga är ju dålig, så hon vaknade 06 imorse och var hungrig.Hon var så gott som feberfri hela dagen igår, men så på kvällen fick hon över 39graders feber och vart totaldäckadoch innan dess ville hon inte äta, inte ens glass!Man verkligen såg hur ont de gjorde för henne å svälja.Så imorse 06 var hon jättehungrig å fick välling å somnade sen om. Men jag min kossa var så hungrig såjag var tvungen å gå upp å äta frukost å här sitter jag nu Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och liten, v24
Hoppas Saga blir bättre snart. Bra att hon fick i sig välling iaf!
Det är väl skönt att vara uppe tidigt?

Min dotter kom och la sig bredvid mig imorsee och sa att hon hade bajsat, så det var ju bara till att studsa upp och byta. Sen dess har jag inte kunnat somna om. Och eftersom jag går in i v20 idag så var jag så extas och ville ta kort på magen och visa!