Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Trollie:
    Hm...det tog ca 3 veckor tror jag.
    Men jag fick ju barn för mindre än 2 år sen och har jobbat på samma arbetsplats både med 2, 3 och nu 4:an. så de går väl inte genom mig så mkt kanske.

Har du med sökt? Vad jobbar du med?

• Milla med killar

Nu har jag shoppat lite till bebisen.
    En bilbarnstol Acta graco med bas 05 för 500kr det tyckte jag var ett bra pris.
    Sen 2 overaller, en från Lindex vit med bruna elefanter och en grönrandig Katvig med en hjälm... supersöt.

Vad har ni köpt?

• Milla med killar

Haha..förstår det anki att allt går i rosa nu.
    Måste kännas helt sjukt att köpa rosa nu efter 4 killar.
    Jag kör på det svart-bruna- gråa en gång till
    Kan ju killar!!

• Milla med killar

Hallå !
    Den här veckan har varit helt sjuk
    Vi har handlat en Bt syskonjogger, svart.En beg men superfin och pedant körd ser helt ny ut faktiskt, 3000kr. Sen har jag ju en enkeljogger med och den fick vi tag i en hårdlift som är helt oandvänd för 500kr en beige. Sen ett babyskydd Acta graco med bas svart och grå med en grön rad på sufletten för 500kr . Superfynd alltihop.

Jag behöver ju både en dubbelvagn och en enkelvagn när Hannes är på dagis sina 15timmar. Nu fick vi allt för 4000kr.
    bara en hårdlift till syskonjoggern som fattas och en bebis då
    Annars jag mår bra ont i fogarna när jag jobbat för mycket men vikten står på 4-5 kg + än så länge.
    Konstigt när jag gick upp nästan 30kg sist :-O

Hur mår ni andra då?

Kram på er!

• Milla med killar

Ja just våra namn är Theo som det nog blir, kallar han redan det i magen. Vi har gillat det och sagt att det blir det om vi ska ha en fjärde liten kille.

Hade vi fått flicka så är Thea mitt favvonamn.

• Milla med killar

Solstraalen:
    Låter som en magsjuka det där. Kan ju börja med gaser ju. Men det är ju bara att prutta på Skönt om det bara blir fisar.

• Milla med killar

Ja vi ska med ta reda på vad det är genom 3 D nästa söndag i Linköping men de har redan sagt att det är en kille till på rutin. För mig handlar det mer om att jag känner att jag måste vänja mig om det trots alllt är en tjej där inne.
    Det tror jag ni förstår efter 3 killar

Se ska ni bara veta vad alla tjatear on en flicka när man har tre killar. För min del så är jag sååååå himla lycklig bara den kommer ut välbehållen till oss inte vad det är. Kvittar helt vilket kön det är. Killar är helt underbara o gosiga

• Milla med killar

Jag jobbar till 9 maj , precis 2 månader innan bf. Jag har ny magbild i dag med. Vet ni på söndag ska jag på 3D!! Jippey så kul det ska bli.

• Milla med killar

Det handlar om vänta barn och övervikt nu på 3an.....

• Milla med killar

Hehe...jag är lite sen tror jag

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3