Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Becka, Tröst och styrkekramar..
    Nissan, Välkommen till oss först o främst!

Ang. träning så är jag en sån där som måste träna
    Jag har tränat mig genom snart 4 graviditeter till sista veckan faktiskt sen får man såklart anpassa träningen och känna efter hela tiden så det inte gör ont nånstans. Nu håller jag mig till promenader och styrketräning. Körde mitt sista pass spinning förra veckan(V.29)för då fick jag sammandragingar. Sen har jag haft uppehåll tills man är på efterkontroll ca 8 veckor efter förlosningen sen har jag börjat igen. Vanliga fall kör jag Pump o spinning ca 3 gånger i veckan.

Det är inte farligt att träna om man är van att göra det.

• Milla med killar

mammab,
    Usch...stackars er Öronvärk är så ont så ont!
    Hur gammal är hon?
    Själv sitter jag här med mina tre gosetroll i soffan o glor på Cartoon.Ska ta lite kaffe nu ...smask...

• Milla med killar

Hej tjejer!
    Känns konstigt att säga när man väntar fjärde barnet men jag mår bra...ingen foglossning alls längre , sammandragningarna borta och jag är pigg förutom på kvällarna , känner mig fortfarande fin och så MEN::::
    Vet exakt hur ni andra har det som inte mår bra för både andra graviditeten då jag inte kunde gå de sista månaderna av foglossning och nu sist när jag blev så stor och hade foglossning så känns det underbart att bara kuna vara liksom och njuta av det. Är ju i v. 31 nu och känns som att 2 månader till känns lagom innan vår prins kommer

Pusselbiten, Känns nog som en prins där va?

• Milla med killar

Haha...f..låt
    Skulle testa en sak. Att få med en smiles men det gick tydlingen inte.

Jag har oxå ofta ont i magen tror det beror på att det börjar bli så trängt och matsmältningen går så långsamt. Får ofta ont i magen efter maten o mår illa o så.
    Man kan ta Gaviscon det är inte farligt för bebben.

Hannes hade nyss M&K han hade feber hög och massor med blåsor i munnen och nån på fingret. han var superdålig fick inte i sig nån vätska så vi fick åka till Akm flera gånger den veckan.

• Milla med killar

Gaviscon är receptfritt, finns som tuggtabl eller mixtur

• Milla med killar

Ni pratar förlossningar i dag ser jag
    Vet inte men jag ska nog vara tyst som fött tre gånger för det värsta jag visste var när jag väntade mitt första var andra som berättade hur hemskt det var .
    Det råd jag kan ge är att inte har några bestämda riktlinjer på att man ska inte ha Eda eller bara föda naturligt osv det bästa är att ha ett öppet sinne o ta det som det kommer. Bestäm er när det sätter i gång hur ni vill ha det.
    Inga krav eller så på er själva!!

I dag har min bästis på tal om det, värkar o ska snart in o föda sitt tredje barn. Jag är nervös som en tok!!

Har tagit en ny magbild i dag V.32 är det redan o bara 8 veckor kvar!!!

• Milla med killar

Humlan; Hihi..tror jag vet , hittade en för 3000kr i Sth på Blocket, samma som min va?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3