Inlägg från: Milla med killar |Visa alla inlägg
  • Milla med killar

BF Juli-07 Nr3

Mjukis...supersöt liten tjej!
    I morrn är det dags förvårt 3D/4D men vi ska till Linköping...
    Ska bli superkul.
    Mjukis, har hört man ska dricka mycket för att få fina bilder Gjorde du det?

Har en ny magbild i galleriet.
    För övrigt mår jag sådär , haft mkt mkt onda sammandragningar. Jobbaat 6 av 7 dagar, är ju ssk på en akutvårdsavdelning så det är rätt mkt där för det jämnan.

Hur mkt har ni lagt ut nu?
    Jag har 6.5kg nu.

Kram

• Milla med killar

ja nu är det snart dags att åka till Linköping för vårt 3D. Mormor och morfar kommer hit och passar Hannes och de stora killarna ska ju med Ska vara därkl 14. återkommer ikväll.
    Åsa ....finvagn med klara färger. Själv kör vi en babytravel ,svart med liggkorg. Den är med hemma i förådet redan

• Milla med killar

Hallå tjejer!
    Ja ni...nu är jag sjukskriven. efter mitt 3D 1 april så visade det sig att jag hade min moderkaka ända nere vid livmodermunnen och det sa dom inte ett ljud om på rutinul. Jag jobbar ju som syrra på en akutvårdsavdelning och där är det både stressigt och tungt så jag har haft mkt onda sammandragningar den sista tiden men nonchat det Men nu blev jag sjukskriven tills min havandeskapspenning om en månad. Kändes konstigt att lämna Hannes på dagis och de stora på skolan i morse och gå hem.....själv. Har lite ångest, vad ska jag hitta på alldelles själv? Jaja...man vänjer sig väl.

En supersöt liten kille låg i min mage och han såg ut som en kopia av sina bröder. 3d är för härligt, man ser drag och allt. Min mun och panna sin pappas näsa och så.

Jo så det blir fyra grabbar eller fem med maken i vår familj. Så jag är ensam höna bland alla tuppar *skrattar*!
    Jag är supernöjd och glad att allt var bra med honom , Dr. Selbing kollade Dows syndrom och andra missbildningar och allt såg fint ut.
    Ang min moderlkaka så ska jah kollas upp med ul här framöver så den växer upp annars blir det snitt.
    Jag har en magbild i mitt galleri från v.28. + 7kg är det nu

Shit ...skrev en hel sida nu!!

• Milla med killar

Sen lite kommentarer:
    Little baby,
    Nej det borde inte vara svårt nu att bli sjukskriven . Du är ju redan i systemet så attt säga.

Välkommen Donna69, kul med en Örebroare som jag ;-D

Hicka, Ja..här hickas det mycket men sparkas mindre... Lugnkille det här.
    Sug, näää,,,, jag är inte sugen så specilllt den här gången :det måste vara första av fyra graviditeter som jag inte är det.

Sen...... namn:
    Vår lille ska nog heta Theo men vet inte om han ska få heta Theodor och kallas Theo, gillar Theo bättre men har ett efternamn som börjar på Å så det kanske låter bättre med Theodor.
    Ja ...vi får se;-D

• Milla med killar

Grattis Lindisen och Jeanette till tjejerna

Lycka till JonaLi idag, få se om det är en kille som du tyckte dig se

Är det inga av er tjejer som tränar nått nu?
    Jag har kört som vanligt med min spinning och pump men tagit bort det som gör ont såklart.
    Jag är väl en inbiten träningdåre i och för sig, har tränat jämt och under mina graviditer till slutet sen kört i gång efter min efterkontroll.

Hehe...säkert därför jag får pojkar med är min teori för mycket testosteron

Idag ska jag upp till jobbet en sväng och träna lite försiktigt sen luncha lite med en kompis.

Kram på er!

• Milla med killar

Så klart....Heja heja Sol ...Vad du är duktig !!

• Milla med killar

Hallå!

Vad konstigt att nästan alla känner sig som barbamamma nu.
    Tom med jag som inte knappt haft mage förut har det hänt nått drastigt .... På typ en vecka känns som jag håller på att bli en ballong haha.....överallt Hjälp! Ska väga mig i morrn och ta nytt kort så får ni se. Sen är man fanimig hungrig jämt nu eller hur? Måste vara så att bebisen växer massor nu va? Hehe...harkel...!!

Japp får oxå sammandragnigar vid orgasm, helt normalt.

• Milla med killar

Idag är jag hemma med Hannes, han fick solsting efter dagis igår 40grader bara sådär sen somnade han kl 16 efter Alvedon så både drack han och åt sen vid 18 när han vaknade. I natt har han vaknat o spytt slem för han är så förkyld men nu är han pigg igen

Sol..stackare...
    Jag har alltd haft så himla sjuka småbarn typ 2 gånger i månaden till de är 3 år ca. Alla tre har varit likadana. Jag pratade om deras infkänslighet med en barnläkare o han sa att inf. är ärftliga och nån av föräldrarna oftas varit mkt sjuka som barn med. Stämmer här i af.

Våra killar har det blivit 100% bättre bara de blir 3 år.
    Men det är sjuuukt jobbigt ,jag vet

Tröstkramar
    har suttit uppe många ,många nätterna........

• Milla med killar

Ja...förstår deg Jonali för jag är egentligen inte speciellt stor men folk säger -Vad tjock du är, Hej tjockis osv hela tiden.
    Man känner sig som ett fetto till slut.
    Eller -Oj nu syns det att du gått upp och så ..Fan jag blir så irreterad på det. Kan man inte bara peppa de som är gravida och säga -Vad fin du är i stället!!

Vi får peppa varann här stället1
    Och du har ju en underbart fin mage Jonali så det så

Kram Milla

• Milla med killar

Vad skönt Sol, att få prova nått känns mkt bättre än att bara stå o stampa på ett ställe.
    Och att bli hörd och sedd av sjukvården med.

Jo vi har haft barnen på vanligt dagis men..på ett Ur o Skur som infektionsfrekvensen är mkt lägre pga av all uteverksamhet som de har. Men...som sagt de har har varit MKT hemma typ en vecka på dagis två hemma o så , superhattigt alltså.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3