Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Vicke
    Så hoppas ja inte de är här, hamnar den hos min morsa så skulle ja hellre se den på ett barnhem

• Calylite

det var inte illa

Vos skrev 2007-04-19 18:33:10 följande:
    Vart hos bm idag, mätte magen. Är i vecka 25+5 och mätte 29!!!! Snacka om mage! Måste be gubben ta ett kort ikvällVägde mig oxå, det var ju mindre kul - +10 kilo
  • Calylite

diarée är ju väldigt vätskedrivande så att de dricker mycket vatten efter de är ju bara bra

• Calylite

Äntligen, i helgen ska vi fixa babyrummet

• Calylite

vet ni någon tålig nallebjörn man kan köpa?
    Nå speciellt märke eller så. Skulle behöva en till både den lille och hunden.

• Calylite

alltså de där med föräldrapenning. På sidan står det att man ska skika in de till "Försäkringskassans inläsningscentral
    839 88 Östersund" Men är de inte till ens fösäkring i kommunen eller?

• Calylite

Tackar, ja är totalt vilsen i djungeln

Mjukis82 skrev 2007-04-19 22:35:36 följande:
    Man ska skicka alla papper till den adressen... dom scannar in det där om jag har förstått det rätt... och sen hamnar det på resp. kontor.
  • Calylite

haha så säger ja med, de kvittar liksom den första tiden

Jen2006 skrev 2007-04-20 08:53:56 följande:
    Sylt: Min sambo liknar din man med förståelsen för bebiskläder... Det brukar låta så här när något kommer på tal "men han kommer ju ändå inte veta vad han har på sig när han är så liten..."
  • Calylite

man kan göra de utan e-leg med men då registeras de inte..

mrsbygg skrev 2007-04-20 11:25:37 följande:
    ingen aning..gå in på fk's hemsida där kan du göra en kalkyl om du har e-leg..
  • Calylite

mammab
    Då är problemet löst då ;)

Nathalie009
    Hur många dagar blir de sammalagt du får när du tar hans med?

de sa till mig att om de itne finns nått att deklarera så skickar dom itne ut nått brev om att du ska det. Så förmodligen så fick du inget för att de inte fanns nå

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3