Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Jessa6
    min läcker inte så kanske nå fel :-P
    ne men alla är ju olika, ja visste itne ens ja hade förs någon vecka sen, känt att magen blivit hård men tien tänkt påd e nå mer förs ja fick veta de va sammandragningar, idag är de första gången de gör ont så man inte kan undvika de.
    Annars har de vart som svag mensvärk som man inte knappt noterat.

• Calylite

påminner om våran tacos. Killens bror sa att de va färdigt när de gått halva tiden, så killen trodde ju på de, de va de äckligaste ja ätit *asg* rå blandfärs är inget att rekomendera

Jessa6 skrev 2007-04-21 22:16:44 följande:
    Jag smakade lite och det smakade dött djur så jag spottade ut det så nu är det probelemet ur världen....
  • Calylite

haha de var det verkligen

ooo korv är gott, specellt grillkorv på stan med vitlökssås och sån franskt bröd till

• Calylite

de har ja inte vart med om än *tar i trä* de kan inte smaka gott Men du ber väll om ny varje gång?

Lindisen81 skrev 2007-04-21 22:27:54 följande:
    ja det e super! men man blir arg när dom inte grillar brödet ordentligt!!!
  • Calylite

haha ja hade man inte vart så jäkla hungrig hade ja gjort de

Jessa6 skrev 2007-04-21 22:29:16 följande:
    Åh fy jag hade spytt!!!
  • Calylite

L2K
    Mat går alltid att disskutera när man är på tjocken

Vilken fin mage du har

Lindisen81
    Haha nä de finns väll en anledning att folk säger "man säger bara inte emot en gravid person" *asg*

• Calylite

jävla sammandragningar, började 14 igår och sen vart de värre, kl 07 va nog höjdpunkten och självklart inge alvedon hemma. Jisses ja saknade vanlig mensvärk just då.
    Sen när man lyckades somna så väkte killen en kl 10 och nu är de omöjligt att somna. Inte ens varmt på amgne hjälpte, å andra sidan bruakr de aldrig hjälpa så ja vet inte ens varför ja försökte *asg*
    Finns de nå annat sätt man kan lindra det på?
    Kommer ju få psykfall snart annars

• Calylite

copernicus
    Ja det är ju sant iochförsig.. Ska prova dusch/bad och massage och se om de funkar, tack för tipsen

• Calylite

Grattis till honom

Theresa1 skrev 2007-04-22 12:35:09 följande:
    Nä nu har jag 10000 sidor att läsa igenom igen Sätter i gång nu...Idag fyller min fina lillprins 2 år
  • Calylite

så gör denne när ja drar in magen, de är verkligen iten poppis

mrsbygg skrev 2007-04-22 12:46:16 följande:
    hehe humm bäbis gillar inte oliver tror jag, stackare. så fort ja börjar äta dom blir det galenskaper inne i magen, volter å kickar som tusan...hehe
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3