Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Härligt, ger mig hopp ju och mindre depp att de kan ju fixa sig efteråt ändå
    Tack för peppningen

Nathalie009 skrev 2007-04-20 21:17:48 följande:
    blääähee hitta en bild som e tagen efter evelina föddes efter ja träna som en tok.. va tvungen att lägga in den i bildgalleriet så har man nått å minnas sen iaf snyft.. haha
  • Calylite

Inte så stor ja heller, drar man in magen syns de inte ens att ja är grav så förhoppningsvis håller det i sig så de inte blir för töjt.

• Calylite

jo ser man de så , så är det ju helt kalrt värt de
    Speciellt när man är nojjig över sin kropp så är det en stor fördel.
    Men man saknar ju med att ha utrymme för sina egna organ

• Calylite

min mage har snjunkit ner, jag kan andas, helt jäkla udnerbart.
    När man avr ute med hunden imorse så kändes man så lätt, som om 10 kg ramlat av en eller nått minst iallfall, kom itne alls på adv de var förs jag kom in och såg mig i spegeln (svårt att unvika en spegelvägg i hallen ) och såg magen var en bra bit längre ner och faktist en kula ingen ölmage längra... *drar ett djuuuupt andetag och njuter*

• Calylite

L2K
    riktigt skönt.
    A, låter inte vidare bekvämt, har din med sånt favotirplågamamma ställe ?

• Calylite

L2K
    Lyllos med snacks
    Ja förösker att inte gå upp nå mer nu i graven så snacks blir äpplen och kvällarna blir cykla, sååå tråkigt , vill ju ha godis

• Calylite

haha ja tror de har de man är intresserad av, de gångerna vi avrt dit har de vart mycket elektroniskt och självklart kändes de som de hade mest av just de sakerna bara därför

en annan gång av de underkläder och då kändes de såklart att de hade mest av just det, rena djungeln

Beckah82 skrev 2007-04-21 19:41:51 följande:
    De har typ allt på GeKås allt till barn nästan
  • Calylite

little baby
    Sommaren kommer ju bli glödhet så ja funderar på bara ha påslakan, ska köpa nå täcka till höst/vinter sen dock..
    Funkar de tror ni andra?

På affären fick man värsta sammandragningarna, va väll 1½ timme sen å de vägrar släppa, nu känns de inte lika ont längre dock men man är smått less nu..

• Calylite

L2K
    Ja dom kommer verkligen olägligt ju. Just ja du hade en riktig skitdag, vart den bättre utmed kvällen?

Tror ja ska gå och ta en snabbtupplur så kankse de ger mer sig, hjälper ju itne att man spänner sig själv med

• Calylite

Lindisen81
    spara på, tänkt om de blir en som kräks mycket, då kan de vara skönt att ha mycket ombyte så slipper ni bo framför tvättmaskinen

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3