Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

Hallonfot skrev 2007-04-19 09:52:03 följande:
    Zelda: Gillar både Felix och Fenix men skulle välja Fenix om valet stod mellan de båda. Lite ovanligt men ändå så att det klingar naturligt.
    tycker jag med
    det gäller att få sambon tycka detsamma
    bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda

jag vill ha förslag innan bebisen kommer. Sen vet man ju aldrig vad den ser ut som. Men jag vill kunna säga vi fick en liten Adam tex, inte en liten namnlös pojke.

• Prinsessan Zelda
    hugoboss skrev 2007-04-19 10:17:57 följande:
    Ang. vagnar jag har också min nya vagn i mitt galleri under starka bilder för den som vill titta. Kanske inte den nättaste men snygg tycker jag.
    jättefin. har också en Tako
  • Prinsessan Zelda

men jag får ju samma sgi som innan, då Adam var mindre än 1år och 9 månader när jag blev på tjocken igen. Undrar om jag måste skicka in sgi papper ändå? Får väl ringa och fråga.

• Prinsessan Zelda

hmm, undrar om man kan uppdatera på nätet? Det är så smidigt. Jag ska få min löneökning snart hoppas jag. fick ju en liten förra året men den gör knappast nåt till eller från.

Måste vara skitjobbigt ni som har det jobbigt ekonomiskt. Man känner sig lite rutten nästan när man inte har några problem själv. Man får väl skatta sig lycklig att man har en sambo med pengar.

• Prinsessan Zelda

om man inte vill få allt för lite vissa veckor kan man ju ta fem dagar vanlig sgi och 2 dagar lägsta nivå. Jag tog ut all lägsta nivå på sommaren, men då levde jag på sambon.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3