Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

vad är det för liggdel?

och det är väl lång tid kvar. tycker det känns så alvägset alltihop

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    solstraalen skrev 2007-04-19 20:59:47 följande:
    Vet någon av er varför det inte skulle vara bra om Saga skulle bli helt galen i få dricka??( hon har ju kraftiga diarreer sen i torsdags ).Läkarna sa de igår på sjukhuset, att vi skulle hålla extra koll på henne. Å ikväll ville hon bara dricka å dricka å dricka.  Å enligt läkarn skulle de inte va bra?
    när hundar och katter dricker för mycket så visar ju det på att nått är fel. Är väl lika med männsikor. man ska ju inte vara törstig om man egentligen inte borde vara det så att säga. kan nog ha med njurar och lever att göra osv.
  • Prinsessan Zelda

jag har det mesta redan sen Adam. Det ända jag köpt är två snuttefiltar och en ny vagn (vad jag kommer på just nu i alla fall)

• Prinsessan Zelda
    Calylite skrev 2007-04-19 22:34:27 följande:
    alltså de där med föräldrapenning. På sidan står det att man ska skika in de till "Försäkringskassans inläsningscentral839 88 Östersund" Men är de inte till ens fösäkring i kommunen eller?
    jag brukar skicka allt direkt till mitt kontor, jag tycker det behandlas snabbare då
  • Prinsessan Zelda

he he

har ett par "musikvideos" som jag och två kompisar gjort. skulle aldrig i livet lägga ut dem. Moahahahahaha. vilken syn det skulle vara.

• Prinsessan Zelda

Vår käre son på 2 år har just målat våra väggar i sovrummet med svart whiteboard penna!!

Vilken trevlig överraskning. 3 av 4 väggar klottrade på. Tur vi har färg att måla över med, men ändå....suck...........

och pennan hittade han givetvis i sambons jobbarbyxor som LÅG PÅ GOLVET!!  Ja ja, det är han som får fixa så..

• Prinsessan Zelda

jag började faktiskt garva själv. men jag sprang in i ett annat rum så sonen inte skulle se mig skratta.

• Prinsessan Zelda

nu skulle sambon måla över och tog fel färgburk. Moahaha. det blev en mycket ljusare färg. nu sprang han ner för att leta den rätta färgen.

• Prinsessan Zelda

grattis vallmar.

här har vi just ätit vita bönor, falukorv och stekt ägg. riktig husmanskost, mums.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3