Inlägg från: SannaKaarina |Visa alla inlägg
  • SannaKaarina

BF Juli-07 Nr3

hehe. killar...

jag bodde hos en killkompis då han inte hade möjlighet att ta sig till jobbet en vecka och då han skulle handla skickade jag ett sms med massa smicker om hur go snäll och charmig han är och att han bara helt enkelt är bäst. så ringer han upp och säger ja jag har köpt äpplen redan :p man kan tro att han känner mig :p

• SannaKaarina

uff ni har nästan nära till förlossning :p

jag har 9 mil enkelväg att köra....

kanske därför man börjar bli nojig att vara ensammen hemma

• SannaKaarina

Little baby : hålla igång :) vill du inte dela dag med mig?

min kompis var mer för ett tag sen men men han lärde iaf känna mig gode väl :) som att veta då jag vil ha nå av han :p

• SannaKaarina

nja vet inte. har min stora monsterhund. fast dte konstiga är här ute att dom flesta hinner. tar bara 1 timme in då dte är motroväg hela vägen. killen får inte sin lägenhet förren i augusti och så länge vill jag inte vänta :p

• SannaKaarina

ONT gah vad ont det gör i handen nu :( och alvedon hjälper inte det minsta. men den är iaf inte bortdomnad. jobbigt att skriva med bara vänter. och jag som är högerhänt :( blir lite jobbigt framöver ..

• SannaKaarina

jag har tur och har en underbar mor sok körde 100 mil för att kunna hjälpa mig. men tror den kommer läka fort så kan jag koncentrera mig på bebben sen.

tack och kram

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3