BF Juli-07 Nr3
mjukis lider verkligen med dig. måste vara hemska dagar för dig nu :(
mjukis lider verkligen med dig. måste vara hemska dagar för dig nu :(
trollie Tack för att du frågar joda operationen var lyckad jag kan känna handen hela tiden inga bortdomningar och såret gör inte ont hela tiden :) kommer vara bra till förlossningen :D
jag är ledsen att höra Beckah. hoppas det blir bra snart kan inte vara lätt för er med allt som händer.
ids någon klistra in inhandlingslistan. min dator började strula och den förvann :(
Finns ingen som har en inhandlingslasta? är för många sidor att bläddra tillbaka
Tack så mycket :)
blä jag öppnade bandaget på min hand idag.... och tror ni inte att ett rller två stygn hade gått upp så jag har hål rakt in i handen :( just som jag trodde att den skulle bli bra igen. måste in idag och be dom kolla den.
får man göra ett till Ul? jag skulle jättegärna göra ett till och få veta vikten :D
hallonfot på www.pampers.se får du hämta ut en box till bebben som även ger rabatt på pampers newborn på 30 kr så du får betala ca 10 kr. du måste ha tillgång till skrivare då du registrerar dig
*Idag är läkaren som påstod att jag inte kan få EDA pga av mitt diskbråk med i lokaltidningen! Hon uttalar sig om fetma under graviditet, kommer nog att bli en hel del liv om detta kan jag tänka mig. Min BM är också med på bilden, Kerstin.
www.falukuriren.se, repotaget finns på öppningssidan*
jag måste vara en av dom där feta gravida hon pratar om vägde 82 kg då jag blev gravid och väger nu 103 kg. det enda jag har problem med är all vätska och svullnader. och handen pga det. och lättare foglossningar. och jag har inte moffat alls på onyttigheter har en baby som inte alls tycker om söta saker så din läkare verkar ha lite egna ider.
Jo den 16e. stackars Mjukis med familj. en svår dag idag :(
jag vågar knappt skirva hur glad jag är idag :( ledsen alla att ni har det jobbigt :( hoppas det blir bra snart
Killen min kom övveraskande hem igår med en stor bukett rosor. så det känns otroligt glad idag
Mjukis din ego berättelse lyssnar /läser jag gärna ofta, har tänkt mycket på dig. härligt att höra om din lillagumma. kramar om
oh så skönt det skulle vara att få sova en hel natt för en gångs skull. känns som att jag aldrig sover numera:(
jag har lite tur med killen min . han köper med sig rosor eller annat mys då han kommer masserar mig utan att jag ens behöver be om det och bara skämmer bort mig . synd bara att han är så upptagen 7 mil ifrån mig med skola och jobb nu till sista maj innan han kan komma och bo hos mig :(
nu har jag en mor som skämmer bort mig tar hand om mig pga min hand och hjälper mig med alla barngrejer som ska färdigställas och håller mig sällskap synd bara att hon åker på måndag :(
håller med halvblod :( hoppas eran dag vänder snart :(
här är det 18,5 grader varmt solen skiner dörren står uppe hundarna springer ut och in . vi ska först in till luleå då min pojkvän spelar fobollsmatch och tror min bolltokiga systerson gärna vill se det. sen ska vi kanske ut till en ö och låta min och min mors hundar busa med två schäfervalpar från samma kennel i charlottenberg. det är mammas tiks syskon :) ganska härligt här uppe i norr. 140 mil från kenneln . jag njuter så av dagen redan:D
tiden börjar rinna ut.
:) mörkt på natten? vad är det? här är det bara ljust nästan hela dygnet. var vaken nästan hela natten och ja det var ljust varje gång jag tittade ut :) så skönt fast jag tycker om att det är ljust