BF Juli-07 Nr3
*håller tummarna för zandrisen* lycka till vi tänker på dig
*håller tummarna för zandrisen* lycka till vi tänker på dig
halvblod min BM har dreads och hon är då den bästa BM man kan tänka sig. och så är hennes frisyr jäkligt läcker :)
du kommer bli en suverän mamma att våga ha en annorlunda och egen stil är starkt strunta i dom där avundsjuka som inte vågar uttrycka sig själv utan måste klanka ner på dom som vågar.
din stil kommer säkert lära ditt barn att det är ok att vara den man är.
lycka till beckah. hoppas det inte blir mer nu. borde vara nog med allt som är fel nu
pussel. om du missar en månad händer inget bara försöka betala tillbaka när det går. har själv legat efter ex antal ggr då jag var van att det drogs från lönen förut man blir som lite bortskämd.
hehe little baby vet vad du menar... det är snart dags.... lite nervöst hur man ska hinna med allt. och så är det 8 v kvar till arbetet med vikten
lindis hoppas du slipper op innan förlossning. det gör massa ont. har min högra hand nyopererad och det enda värktabletter jag får är alvedon pga allt starkare kan sätta igång förlossning eller är skadligt för barnet.. så det gör otroligt ont. har inte kunnat sova alls inatt.
och så måste man vara vaken under op :(
bebben sparkar sönder revbenen på mig känns det som ajj
lindis förlåt :( hörde tom med min svägerska igår om starkare värktabletter så jag får iaf sova men hon sa att då jag är höggravid så är det bästa bara att stå ut :( hon är narkossköterska så tyvärr vet hon vad hon pratar om.
jag har gått upp närmare 30kg nu :( så jag vet att det kommer krävas mycket jobb. på op fick dom knappt in nålen för att jag hade så mycket vätska och svullnader.
betryggande att höra jag har också nå liknande men tänkte bara att det är bara 8 v kvar så det är väl naturligt..
folksam har också gratis gravidförsäkring och deras utökade kostar 660 kr mot trygghansas 990 eller vad det var. har tecknat folksams.
grattis Veronicaq
Annki hoppas det går bra med att ringa förlossningen :( håll oss updaterade.
hoppas det går bra för beckah idag. och att zandrisen inte blir liggande på sjukhus nu :(
Grattis :) antar att det känns ganska pirrigt nu.