Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

little baby: haha *tänker efter* stämmer himlans bra :P

• Nathalie009

haha a vkelrigen vissa grejjer va vkerligen klockrena hahaha :

- Du hittar durkslaget i toalettstolen
    Du kräver inte längre att det du har på dig ska vara rent. Inte SÅ fläckigt duger bra.
    - Du tycker att Sempers aprikospuré är riktigt god.
    - Din senaste litterära upplevelse är Max Balja och din näst senaste Max Potta.
    - Du gömmer dig på badrummet för att få vara ifred.

- Barnet kräks, och du fångar det i händerna.

haha d va klockrent.. särksillt när hon va mindre :P

• Nathalie009

little baby : nja itne just durslaget men ja hittar typ LLT i toan hon slänger ner d mesta där

haha sen får man kolla i papperskorgen varje dag igår hitta ja min mobil där :P så man inte råkar slänga lixom haha

• Nathalie009

EN liten fråga! ;

Det sägs att förlossning 2 går mkt fortare än 1an, men om jag bara hann öppna mej 4-5 cm innan dom snittade mig, räknad jag som omföderska då lr?

• Nathalie009

okej ja hoppas det för det tog mej 1½ dygn att öppna mej 4 cm.. hade så jävla ont. så hoppas fan itne d tar lika lång tid denna gång. om jag inte ska bli snittad nu då..

• Nathalie009

mammab haha okej jag fick också sovdos lr fick en morfinspruita i ryggebn o sov fårn 12-4 typ sen gick vattnet 4 å efter det vart d knas me fosterljuden dom försvann så kl 7 vart d snitt å 5 min efter att dom bestämmde snitt så va hon ute :)

• Nathalie009

haha okej ja gillar itne fisk så mkt:P den enda fisk jag äter blir fiskpinnar me potatismos po massa remoladsås :P

inte så dukitg på grönaker heller tyvärr:P

men idag blire potatis köttbulllar brunsås å lingonsylt.. lilltjjen älskar de =P

• Nathalie009

näe ingen f grupp här med.. även om d e killens första barn.. känner itne att ja har lust med det gick ju på d förra gången. såå kul vare inte

• Nathalie009

ursh aminng... ja.a. själv tänker jag inte amma denna gång.. var et thelvete med evelina å ammade bara henne 2-3 veckor =/

Får blir ersättning.. :(

• Nathalie009

sådäär tagit ny magbild tycker veckorna susar förbi tycker ja tar dom där bilderna hela tiden juh :P

Nån som vet när d skulle bli fint väder? Å om d ska bli fint till valborg?? =)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3