BF Juli-07 Nr3
little baby: haha *tänker efter* stämmer himlans bra :P
little baby: haha *tänker efter* stämmer himlans bra :P
haha a vkelrigen vissa grejjer va vkerligen klockrena hahaha :
- Du hittar durkslaget i toalettstolen
Du kräver inte längre att det du har på dig ska vara rent. Inte SÅ fläckigt duger bra.
- Du tycker att Sempers aprikospuré är riktigt god.
- Din senaste litterära upplevelse är Max Balja och din näst senaste Max Potta.
- Du gömmer dig på badrummet för att få vara ifred.
- Barnet kräks, och du fångar det i händerna.
haha d va klockrent.. särksillt när hon va mindre :P
little baby : nja itne just durslaget men ja hittar typ LLT i toan hon slänger ner d mesta där
haha sen får man kolla i papperskorgen varje dag igår hitta ja min mobil där :P så man inte råkar slänga lixom haha
EN liten fråga! ;
Det sägs att förlossning 2 går mkt fortare än 1an, men om jag bara hann öppna mej 4-5 cm innan dom snittade mig, räknad jag som omföderska då lr?
okej ja hoppas det för det tog mej 1½ dygn att öppna mej 4 cm.. hade så jävla ont. så hoppas fan itne d tar lika lång tid denna gång. om jag inte ska bli snittad nu då..
mammab haha okej jag fick också sovdos lr fick en morfinspruita i ryggebn o sov fårn 12-4 typ sen gick vattnet 4 å efter det vart d knas me fosterljuden dom försvann så kl 7 vart d snitt å 5 min efter att dom bestämmde snitt så va hon ute :)
haha okej ja gillar itne fisk så mkt:P den enda fisk jag äter blir fiskpinnar me potatismos po massa remoladsås :P
inte så dukitg på grönaker heller tyvärr:P
men idag blire potatis köttbulllar brunsås å lingonsylt.. lilltjjen älskar de =P
näe ingen f grupp här med.. även om d e killens första barn.. känner itne att ja har lust med det gick ju på d förra gången. såå kul vare inte
ursh aminng... ja.a. själv tänker jag inte amma denna gång.. var et thelvete med evelina å ammade bara henne 2-3 veckor =/
Får blir ersättning.. :(
sådäär tagit ny magbild tycker veckorna susar förbi tycker ja tar dom där bilderna hela tiden juh :P
Nån som vet när d skulle bli fint väder? Å om d ska bli fint till valborg?? =)