Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

mammab: fast igentligen var hon ju inte så liten med tanke påatt hon föddes så mkt för tidigt? :)

• Nathalie009

hehe joo men kom bara å tänka påatt du sa at SF måtten inte ahde å göra med hur stort barnet var (vilket det inte behöver ha) eftersom du sa att ditt mpått va stort men saga liten när hon föddes, men hade hon kommit i v 40+ hade hon nog varit större :)

Men d msåte ha varit sköönt att sluppit gå över tiden !! Vet dom varför hon kom så tidigt? va de berodde på

• Nathalie009

mammab: okej skönt att allt gick bra iaf msåte va skönt å veta att denna kanske vill ut tidigare cokså så du slipper vänta allt förlänge

• Nathalie009

ah håller med känns som man bara går ioch väntar på att få börja leva igen.. känns som allt stannat upp för man e gravid.. blä

• Nathalie009

hoppas molnen håller sej borta nu hela dagen så man kan gå ut å ta me en filt å soola =) så får Evelina springa runt o leka =)

• Nathalie009

mammab; du får väll dricka en jäkla massa hallonbladste annars? ;) tror de kan funka följde med kompisen till häsobutiken häromveckan, och hon har BF imorrn o skulle köpa det, o dåfrågade hon i kassan om hon var fullgången annars får man inte dricka det :) Så då borde d ju ha någon verkan

• Nathalie009

ååh så irriterad jag e. Va i centrum idag å självklart springer man på en himla säljare som börjar babbla om Supreme card Gold å så babblar hon på å sa att om ja skrev udner så skickar dom hem info till min adress så ja gjorde d å gick direkt

men nu läste ja juh att ja har ansökt om det där jävla kortet o ansökt om kreditprövning.. ÅÅH vill inte ha nått nytt jävla kort dessutom kan jag väll fan itne ens få kredit på 10 tusen när ja inte ens har nån inkomst????

irriterad! att jan adlrig bara kan säga nej ja vill inte ha skiten.. ååå

• Nathalie009

ååh så förvirrande första 12 måadnerna va gratis sen fick man avsluta om man itne ville ha det men ja fattar inte en kreditprövning msåte ju godkännas måste man väll ha inkomst??!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3