Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

mammab : okej a ska ja göra hoppas ba itne d e nån bindningstid lr nått skit på det ååh att ja itne bara kan säga nej när folk kommer å frågar.. suck

www.supremecard.com ett sånt vare iaf. haha kulkul

• Nathalie009

mammab : ah okej *dum* fattar mej inte på sånt har ingen susning va d handlar om aldrig hafft nått sånt förstår veklrigen nada

• Nathalie009

ah okej ja jag skulle aldrig våga skaffa mej nått sånt :S kasnke fall ja hade hafft inkomst men har ju 0 kr i inkosmt så..

• Nathalie009

åååh vilken HEMSK natt har spytt heeela natten o har så jääääävla ont i magen.. vetefan vad jag åt sm va dåligt igår :S åt ju bara lövbiff o potatisbollar igår .. HEMSKT vare väärsta magknipen

nån som vet fall de e farligt för bebisen?

• Nathalie009

ja skulle nog ha åkt till akuten. inte alltid man får vänta så länge, inte på barnakuten ja åkte dit med evleina en gång behövde bara vänta en timme ca..

• Nathalie009

va? Jo det gjorde dom ju här :SEvleina hade haft feber ngåra dagar sen gick den inte ner men när vi kom dt hade ohn bara 38 graders feber emn dom tog emot oss?

• Nathalie009

vickyb: hmm a vet inte men d gjorde sjukt ont typ 5 timmar efter ja hade käkat klart.. njaee äter ganska sakta faktsikt.. tog en järntablett samtidigt men e ha rja ju gjort förut.. skitmysko vkerligen.. gjorde så ont att ja låg åsvettades sen släppte det typ 10 min sen kom de tebax gick inte över förens ja hade spytt .. blääh

• Nathalie009

ursh själv tycker ja d känns som en evighet kvar:P tänker hela tiden på när ja väntade evelina när d va en hel månad kvar, pust va dryg den måaden va den gick ju hur segt som helst.. å nu e d lite mindre än TRE måander.. nej blä!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3