• L2K

BF Juli-07 Nr3

Zelda - nja... Jag gillar nog inte namnet... Felix däremot gillade jag.
    Linda, mamma till Sebastian -02, Oskar -04 och grodbebis -070723
  • L2K
    Mjukis82 - Moltas heter en av katterna på vår klubbholme!
    Vi har bekanta som döpte sin dotter till Sol. Det var många som hade mycket att säga om det kan jag lova!!!
  • L2K

Förresten, är det nån av er andra som haft barn med er på UL? Har det gått bra?
     Oskar är krasslig och inte tillräckligt pigg för att vara på dagis imorn å vi fick inte tag på nån barnvakt. Jag vill ju helst inte lämna sambon hemma med honom utan har hellre med båda till UL ist.

• L2K

Hmm... Försöker skriva hur det gick på UL idag men fl vill sig inte...

Testar igen!!

Läkaren sa att med två pojkar innan var det 75% chans att det är en kille till som vi ställt in oss på men det är en liten prinsessa!!!

Fast Basse är lite besviken, han ville ha en lillebror.

• L2K
    LindaoJohan - det ska bli supermysigt!

Teenpregnancy och Zelda - hojta på mig nästa gång ni funderar på Farsta! Så långt klarar jag av att åka utan att fogarna strejkar.
  • L2K

Först, tack för alla grattis!!! Men jag måste säga att det känns jättekonstigt att faktiskt veta vad som gömmer sig där inne.

Vickyb - skitsnygg tapet!!!

Mjukis82 - vad jobbigt! Skönt att det lugnade ner sig!!!

Solstraalen - jag har också jättesvårt att hitta en bekväm ställning. Ligga på rygg gillar jag inte riktigt, ligga på sidan är jobbigt med höfter och fogar och ligger jag på magen så är det en liten tjej som klagar.... Fast dom sista dagarna har jag vaknat på mage flera gånger iaf... Undrar om det kommer komma ut en platt bebis.

Giafia - GRATTIS!!!! För om jag läste rätt fyller du år idag! Och skönt att det va bra med bebben!

• L2K

Va just inne i list-tråden och kollade. Vi  är ju ganska så många där nu men lite kul att se att det inte är en endaste som har bf 24/7!!!! Lite kul att det kan bli så!

• L2K
    Prinsessan Zelda skrev 2007-04-04 16:29:58 följande:
    Jag sover på vänster sida med ett ben uppdraget. har inte så jättestor mage så jag ligger lite på den också, tills nån säger ifrån därinne. Gick runt i Farsta C idag (med L2K) och det känns i fogarna nu efteråt. så typiskt att inget känns när man går men sen efter får man veta att man lever. bli biten: www.monstersgame.se/
    Jag vet precis vad du menar. Därför jag oftast inte åker längre än till farsta... Fast hitttills verkar jag har klarat mig idag.
    Får väl se till natten...
  • L2K
    teenpragnancy - självklart är du också välkommen ju!!!! Jag kom hem 9.50 och såg att Zeldis hade skrivit att hon skulle iväg. Bestämde mig snabbt för pendeln gick 10.17 härifrån. Skrattande
    Kommer nog snart ett nytt tillfälle!!! Och har vi tur så är det lite varmare ute då såvi kan mumsa mjukisglass, jag va såååå sugen på det hela långa dagen men tyckte det var för kallt. Skrikandes Vill ha sol och värme NU!!!!!

Vad jobbigt beslut! Hur länge ska ni vara borta? Är det bara dagen eller längre? Du kanske kan åka med över dagen och åka hem till kvällen när partajandet börjar?
  • L2K
    teenis - hojta bara till när du vill hitta på nåt! Oftast gör ju inte jag heller nåt på dagarna!
    Till sommaren kanske vi kan ta en tur till Nynäs och käka glass vid havet. Gäller så klart Zeldis alla ni andra med  Om ni orkar åka så långt förstås.

Jobbigt med din helg teenis... Har tyvärr inget bra tips då...

zandrisen - jobbigt för sig att må så! Hoppas det blir bättre snart igen!!!

Måste fråga er som gjort köns-UL, litar ni helt på det?
    Alltså inte att ni fick besked på rutin-UL utan ett senare köns-UL. 
    Min svägerska vet en som fått fel besked men det visade sig att hon fick reda på det vid rutin-UL, (jag har frågat henne) och därför så tycker väl svägerskan att ett köns-UL inte är att lita på.
    Detta har gjort att sambon inte riktigt vågar lita på det han heller...
    Känns lite trist, och visst kan jag förstå honom lite för vi vill ju verkligen ha en tjej och det kanske blir jobbigt om det dyker upp en till kille på förlossningen men iaf...

Hmm... Virriga tankar blev det... Hoppas nån hängde med.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3