BF Juli-07 Nr3
Zelda - nja... Jag gillar nog inte namnet... Felix däremot gillade jag.
Förresten, är det nån av er andra som haft barn med er på UL? Har det gått bra?
Oskar är krasslig och inte tillräckligt pigg för att vara på dagis imorn å vi fick inte tag på nån barnvakt. Jag vill ju helst inte lämna sambon hemma med honom utan har hellre med båda till UL ist.
Hmm... Försöker skriva hur det gick på UL idag men fl vill sig inte...
Testar igen!!
Läkaren sa att med två pojkar innan var det 75% chans att det är en kille till som vi ställt in oss på men det är en liten prinsessa
!!!
Fast Basse är lite besviken, han ville ha en lillebror.
Först, tack för alla grattis!!! Men jag måste säga att det känns jättekonstigt att faktiskt veta vad som gömmer sig där inne.
Vickyb - skitsnygg tapet!!!
Mjukis82 - vad jobbigt! Skönt att det lugnade ner sig!!!
Solstraalen - jag har också jättesvårt att hitta en bekväm ställning. Ligga på rygg gillar jag inte riktigt, ligga på sidan är jobbigt med höfter och fogar och ligger jag på magen så är det en liten tjej som klagar.... Fast dom sista dagarna har jag vaknat på mage flera gånger iaf... Undrar om det kommer komma ut en platt bebis.
Giafia - GRATTIS!!!! För om jag läste rätt fyller du år idag! Och skönt att det va bra med bebben!
Va just inne i list-tråden och kollade. Vi är ju ganska så många där nu men lite kul att se att det inte är en endaste som har bf 24/7!!!! Lite kul att det kan bli så!