Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

BF Juli-07 Nr3

sol; håller tummarna stenhårt för dig!!

Jag mår sjukt dåligt idag. Dålig i magen som f-n. har varit på toa tre gånger inom loppet av typ en timme. känns som jag ska svimma så fort jag  anstränger mig lite/vika kläder, om det räknas till anstränga) mår illa, yr, kallsvettas.... men har ingen feber, känner mig inte sjuk... dessutom har jag tvättstugan om typ en timme och ingen sambo hemma...

• Lindisen81

halvblod; ja fy f-n kanske e så... mår lite bättre nu dock, misstänker järntabletterna....?? men har ju tagit dem sedan februari utan problem så kroppen borde ju vara van vid dem nu....

Tog mig iallafall ner till tvättstugan tillslut. när man väl kom ner så är en maskinjävel trasig!!!!! Så man får tvätta i EN!!!!  dessutom hade lappen ramlat ner som det stog "trasig" på och jag la ju in all tvätt som vanligt. tog v'l tio minuter innan jag fick ut tvätten igen... *suck* ingen bra dag det här...

Skrev i fototråden, men skriver här med; någon som vet om man kan läggain små filmklipp här på fl?? filmade magen med digitalkameran nyss och man ser hur bebis sparkar å har sig. lite kul om man kunde lägga upp sånt!

• Lindisen81
    Donna69 skrev 2007-05-13 12:57:24 följande:
    vill se filmen!!!!! =)Har försökt få med "fightern" på film men aldrig lyckats!
    ja det skulle va kul å lägga upp klippet, ser verkligen coolt ut!! tajmade så jäkla bra när jag filmade, hon var verkligen samarbetsvillig!! men har inte kommit på nåt sätt på hur man kan lägga up den...
  • Lindisen81

jag sitter här och funderar på om jag ska höja musiken och ta och städa ORDENTLIGT, blir ju bara halvgjort varje gång jag städar känns det som... har en hel klädkammare jag måste hittanågon lösning till... någon som har tips på bra förvaring? just nu finns därinne två billy bokhyllor som alla kläder ligger i, + två garderober (sånna vanliga inbyggda) + en grej man kan hänga galgar på och som en hatthylla ovanför... lite svårt att förklara... men man kommer nästan inte in i klädkammaren som det är just nu... *suck* eller sitter jag bra här framför datorn???

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3