Inlägg från: Beckah82 |Visa alla inlägg
  • Beckah82
    Sylt skrev 2007-04-17 08:28:38 följande:
    Det skulle tas blodprov o min kompis bara påtalade att hon tyckte att det var lite obehagligt, så svarar läkaren (kvinnlig) "Oj, lilla vän - vet du verkligen vad du gett dig in på. Du har klart värre saker framför dig än blodprov". Tack för den.....
    oj!
    ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Beckah82

Men PUST vilken lättnad...en sten som föll..

Ringde nu till barnmorskemottagningen och då råkade det vara just den BM jag vill byta till som hade telefontiden idag så jag kunde berätta och sätga att jag vill ha henne och det gick jättebra. trevlig som sjutton är hon också. Hon har redan nästan 60 gravida inskrivna hehe men det gick bra ändå, jag har ju inte så fasligt långt kvar.

Hon hade min syster på båda graviditeterna.

Hon skulle säga till verksamhetschefen att ringa mig också så att jag fick prata med henne (hon var upptagen nu med att visa runt en ny läkare).

• Beckah82

Usch så¨jobbigt för er som har små sjuka barn! Har inte skrivit det innan, men jag följer ju samtalet om Saga tex här i tråden (vill bara såga att jag inte ignorerar iallafall ).

Jag har ett friskt barn för tillfället...han är bara STOR! Ikväll ska jag på föräldrarmöte för dem med barn som ska börja mellanstadiet till hösten. Det blir ju ny skola. Jösses! Mellanstadiet....och en nyfödding....samtidigt och inget däremellan hahaha

Läskigt. Jag minns när jag fick hem papper när han var 5 år (han skulle fylla 6) om att han skulle börja skolan till hösten...då kom ett par tårar när han blivit så stor.

• Beckah82
    JoNaLi: Precis...som att börja om från början! *pust* hehe.

Victor är ju lixom självgående...kan vara hemma själv, kan göra mackor att äta om han blir hungrig, kan tvätta sig, städa rummet, välja kläder och klä på sig osv osv osv osv....blir verkligen att gå tillbaka 10 steg att få en bebis
  • Beckah82

Sol: Jag tror också stenhårt på laktosen...eller kanske till och med hela mjölkprylen, proteiner och allt.

Laktosen  trodde jag på redan när hon var dålig i slutet av förra året eller när det var.

Hoppas det blir ORDENTLIGT utrett så hon kan få hjälp.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3