BF Juli-07 Nr3
Finns de inte sånna kuponger i de där atomaterna de har där inne?
Finns de inte sånna kuponger i de där atomaterna de har där inne?
little baby
Ja har nog aldrig köpt färdig, älskar att baka så blir de bullar, kakor eller sånt kladd så gör man de själv
Nathalie009
De är ju rena rånet ju, bakläxa på det nästan tills nästa gång
Ja ramla bort, nu ska ja gå och dränka mig i tårar och förbarma alla med en förbannelse
Men mer seriöst så är farligt när man börjar bli van att ramla bort från listor Rent av komiskt ju
ja måste ha ut ungen snart, ja börjar bli mer och mer nojjig över vikten, ska ta upp de med BM sen nästa gång ifall man skulle gå nå återfall, itne för ja tror de men bättre hojta i förväg..
rullgardinsflikkan
Jag ahr skrivit mitt brev med, ska be BM kika på den med bara ifall man glömt nått, men tror itne de så lång som den blev...
tbmh
haha äsch ja har ju samma avatar från start Funderar på byta til nått emr uppseendeväckande kanske :-P
Lindisen81
Du känner inte ens när de sätter in den
Fick de vid operationen och då hade ja inte ens värkar eller annat att tänka på men kände ingenting ändå så de är de sista du ska oroa dig för
Sylt
grymt sällan de sätter den fel ju.
haha finns ju endel omföderskor som inte har nått emot de ananrs Ja menar de är bättre de håller sig borta än att ja ska skrika ut massa elakheter
rullgardinsflikkan
ett måste för mig, sitta där och supa det eller nått *asg*
zandrisen
Aj då, får hålla tummarna att de avtar..
Lindisen81
haha vilken skön bild iallfall, så LÄR min väska se ut
SyrranH
haha ja sprutor får inte ens nya gå nära mig nu, emn de är för ja är extremt svårstucken med, nu sist krävdes de 5 st rutinerade sköterskor innan de fick tag i blod, n annan gång var man uppe i 10 + en överläkare
Tur man inte är spruträdd Ja garvade rätt bra för de började bli ont om ställen att sticka på i slutet
Lindisen81
bara ja som inte oroar mig för de?
Tänker att de är ju så vana och vart med om de rääätt så många gånger så skitsaksamma liksom Tänker mer på efter att de ska göra så äckligt ont att göra nr2
rullgardinsflikkan
Ingen hon känner kanske vill erkänna *asg*