Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

mammab
    Men du ahr ju en sån där riktigt fin mage ju

• Calylite

mammab

Dom ahr ändrat de nu så finns de inge så får man ingen deklarationsbrev längre. Ja ringde in och kollade förra veckan då ja itne gått nåt som ja brukar.

• Calylite

mammab
    Äsch inte då vill med ha sån mage

Nathalie009
    Aa tackar , ja har vart in och kikat på deras sida men de är rena djungeln ju så gav upp med att försöka fatta

• Calylite

Nathalie009
    Att folk itne kan hålla sina tankar för sig själva i sånna situationer, de som föräldrar borde ju fatta att de kvittar liksom.

• Calylite

mammab
    Hehe kankse blir tvärt om nu då, du får en toklugn unge när den kommer

Nathalie009
    De var ju lagomt avstånd mellan i år ju
    Ja på så sätt kan ja förstå om de är roligare med tjej, de är sån hysteri att alla fäörväntar sig att man ska vilja ha en av varje.

• Calylite

Mest tjejnamn här med, jag ahr lyckats krysta fram nått killnamn men tjejnamnen är ju 20 gånger finare

• Calylite

Så låter de här med, men ja sa att sålänge han inte kommer på några egna så får han gott och väl nöjja sig med mina

mrsbygg skrev 2007-04-20 12:30:22 följande:
    har massa killnamn men jonas vägrar dom! så rätt kört hehe..
  • Calylite

Nog bra om du gör de på en gång ifall dom skulle strula som de verkar vara experter på

• Calylite

haha ja, min BM bannade mig lite när jag för andra gången i rad glömde ta med prover
    Så hon vände sig till sambon och sa att han fick komma ihåg det åt mig för annars lär ja glömma de igen
    Ibland är de bra med en levande minneslapp

Hallonfot skrev 2007-04-20 13:01:11 följande:
    Ok. Tack! Ska till MVC nästa vecka så ska be om det då...om gravidvirriga jag kommer ihåg det...har fullt sjå att komma ihåg att jag ska ta med urinprov.
  • Calylite

zandrisen
    Ja vagnen ska ni ju ha ett bra tag så de är ju bäst att man får en man verkligen gillar med ju

Är de inte 2 månader innan BF de vill ha in papperet eller nått sånt har ja för mig?

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3