Inlägg från: Calylite |Visa alla inlägg
  • Calylite

BF Juli-07 Nr3

Jag tyckte väll att de kändes som extremt många tvillingar numera

www.op.se/parser.php&level2=6&id=784518

• Calylite

Den lessna och åkte tillbaka till pappan

mrsbygg skrev 2007-05-19 23:32:36 följande:
    läskigt, min mage är aldeles mjuk..kan ta tag i den och dega runt..hehe..undrar var bäbis tagit vägen?!
  • Calylite

Känenr igen de, ja satt nyss med en skål på amgen, den hoppade runt rätt bra så tillslut tog killen den ifall den skulle trilla ner

mrsbygg skrev 2007-05-19 23:42:52 följande:
    haha ja, man kunde nästan hoppas..eller att den ploppat ut å gått å gömt sig nånstanns..nedå..den ligger där inne..känner hur den trycker mot tarmarna..magen bara sjunker mer å mer..ser roligt ut från sida..
  • Calylite

Ja uttalar de "Espeeeriit" typ engelskt uttal som engelsk Spirit men med engeskt E framför. Jag och mina kassa förklaringar

Lindisen81 skrev 2007-05-20 19:53:28 följande:
    ang hormoner.... hur uttalar man märket ESPRIT?? lite svårt att förklara genom att skriva kanske... sambon tyckte jag uttalade det knasigt imorse så jag börja böla pga det.....!!
  • Calylite

zandrisen
    Finns ju fysiskt trött och psykist trött. Typ man blir ju mer trött av att sitta och plugga tex än vad amn blir av en joggingtur tex. Så din kropp kanske bara tycker att all socialt är extremt uttröttande

• Calylite

Jag är nog känslokall eller känslolös, för ja kan inte böla till filmer eller serier

Idag är jag trött som en gnu, men är helt mörjt med ute så antar de är därför, skiner solen så får man hur mycket energi som helst.

• Calylite

efter en månaden komemr de bli rekordvarmt säger dom så de lär ju inte underlätta när ungen kommer för dig
    Fast idag är de bara regnväder här, svalt och skönt men mörkt så man orkar ingenting ändå

misan84 skrev 2007-05-21 11:35:40 följande:
    Uscha jag älskar sommaren o solen men idag tar den kål på mig. Vill vara ute o dona men så fort jag varit ute en stund så rinner svetten o jag mår illa fyyy... O såhär ska det vara en månad till guuu... Bara jag som tycker värmen är jobbig?? Vill ju så gärna göra i ordning min trädgård:)
  • Calylite

Här är de väll inte mer än 12-13 skulle jag gissa på, om det inte blåser dvs. Orkar inte gå och kolla

Men nu börjar ja iallafall bli rastlös så ska upp på träningscykeln en sväng, se om ja hittar någon film att uggla på under tiden.
    Såg ju Motorsågsmassaker - Början , igår men den var ju i princip som 2an, lite annolunda början bara rena besvikelsen. Fast jäklar vad ful ungen var *asg*

• Calylite

Samma här, ja var korkad och jämförde bilder från förr och nu, så nu har ja noll matlust men äter såklart ändå även om man får tvinga i sig och kan verkligen inte sitta still mer än korta stunder innan jag måste röra mig.
    Mer bevis på att man är en äkta blåögd blondin
    men snart är det över och då kan man misshandla kroppen bäst sjutton man vill utan att den lille tar skada :-P Nästan, sambon är rätt bra på att få en på rätt köl fort.

Theresa1 skrev 2007-05-21 13:46:46 följande:
    Jag jick precis förbi hallspegeln o upptäckte att jag är ENORM!!! Vem/Vilka är med o peppar varran för en massiv (sund) viktminskning när detta är över??Jag SKA ner till 55-60 igen... Så är det bara! Sen kan det få ta ett tag det gör inget bara det går åt rätt håll
  • Calylite

väger runt 73 nu, brukar väga stadigt på 54 kg annars. Man märker att benen tar rätt bra med stryk, får kramp för absolut ingenting och benstommen klarar inte så mycket mer vikt känns de som
    För att itne tala om psyket, hmm påminner mig om att skriva upp de på en gång när man ska till barnmorskan, glömt de avrje gång.

• Calylite

humlan1973
    jag har väldigt lite muskler så för mig är 54 ungeför utseendemässigt som 60 hos de vältränade, jag får ju inte anstränga magen nått ens utan unge i den så träna utan de är svårt kan ja lova

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3