BF Juli-07 Nr3
Jag tyckte väll att de kändes som extremt många tvillingar numera
www.op.se/parser.php&level2=6&id=784518
Jag tyckte väll att de kändes som extremt många tvillingar numera
www.op.se/parser.php&level2=6&id=784518
Detta må man börja med sen ju
www.aftonbladet.se/vss/halsa/story/0,2789,1044331,00.html
Den lessna och åkte tillbaka till pappan
Känenr igen de, ja satt nyss med en skål på amgen, den hoppade runt rätt bra så tillslut tog killen den ifall den skulle trilla ner
Ja uttalar de "Espeeeriit" typ engelskt uttal som engelsk Spirit men med engeskt E framför. Jag och mina kassa förklaringar
zandrisen
Finns ju fysiskt trött och psykist trött. Typ man blir ju mer trött av att sitta och plugga tex än vad amn blir av en joggingtur tex. Så din kropp kanske bara tycker att all socialt är extremt uttröttande
Jag är nog känslokall eller känslolös, för ja kan inte böla till filmer eller serier
Idag är jag trött som en gnu, men är helt mörjt med ute så antar de är därför, skiner solen så får man hur mycket energi som helst.
efter en månaden komemr de bli rekordvarmt säger dom så de lär ju inte underlätta när ungen kommer för dig
Fast idag är de bara regnväder här, svalt och skönt men mörkt så man orkar ingenting ändå
Här är de väll inte mer än 12-13 skulle jag gissa på, om det inte blåser dvs. Orkar inte gå och kolla
Men nu börjar ja iallafall bli rastlös så ska upp på träningscykeln en sväng, se om ja hittar någon film att uggla på under tiden.
Såg ju Motorsågsmassaker - Början , igår men den var ju i princip som 2an, lite annolunda början bara rena besvikelsen. Fast jäklar vad ful ungen var *asg*
Samma här, ja var korkad och jämförde bilder från förr och nu, så nu har ja noll matlust men äter såklart ändå även om man får tvinga i sig och kan verkligen inte sitta still mer än korta stunder innan jag måste röra mig.
Mer bevis på att man är en äkta blåögd blondin
men snart är det över och då kan man misshandla kroppen bäst sjutton man vill utan att den lille tar skada :-P Nästan, sambon är rätt bra på att få en på rätt köl fort.
väger runt 73 nu, brukar väga stadigt på 54 kg annars. Man märker att benen tar rätt bra med stryk, får kramp för absolut ingenting och benstommen klarar inte så mycket mer vikt känns de som
För att itne tala om psyket, hmm påminner mig om att skriva upp de på en gång när man ska till barnmorskan, glömt de avrje gång.
humlan1973
jag har väldigt lite muskler så för mig är 54 ungeför utseendemässigt som 60 hos de vältränade, jag får ju inte anstränga magen nått ens utan unge i den så träna utan de är svårt kan ja lova