Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

min bäbis kickar så jäkla hårt!! gör fan ont ibland..

har ni nå förslag man kan göra på dagarna? som inte kostar pengar eller behöver gå så mycket hehe...jag är så uttråkad, men jag är pank och har sån äcklig foglossning så ja går helst inte..om jag inte måste!

jaha fredag idag..skoj, jippi woho...eller inte.

ska nog sova igen..om bäbis tilllåter...

• mrsbygg

jaha så var man vaken igen...

stod precis å gjorde ordning frukost så öppnas ytterdörren, då är det sambon hehe måttlig rädd och förvånad jag blev.
    han berätta på sitt jobb idag att vi ska ha en till. hehe dom hade misstänkt det ett tag hehe..pinsamt. men men nu vet dom d iaf!

nehe nu ska ja ät min frukost å försöka planera helgen...

• mrsbygg

ohh ikväll blir det natchos, hehe

sen ska ja se om jag kan slinka ner en kladdkaka å grädde i korgen oxå

• mrsbygg
    Trollie skrev 2007-03-23 14:43:36 följande:
    mammab:Du är en hemsk människa pratar om en massa god mat och kladdkakor, förstår du inte att inleder oss andra i frestelse
    mohahaha

hehe neee dåå....ska snart hämta saga på dagis sen ska vi åka å handla...
    saga ska la få sitt helg godis oxå!

skulle vilja ha en hel tårta å smälla i mig..men tror inte sambon går me på det. han är ingen grädd människa..hehe..
  • mrsbygg
    Trollie skrev 2007-03-23 15:05:15 följande:
    Mammab:De är ju perfekt om sambon inte gillar grädde då får du ju hela tårtan själv (Saga kanske kan få en liten bit)! Han kan käka knäckebröd
    haha jaaa...men ja fyller år snart!! så då ska jag försöka beställa min favvo tårta. som betsår endast av choklad. sen lite hallon sååååå gooood...mmmm..

nehe klä på sig å dra iväg då..hej hej så länge...
  • mrsbygg

sådär då, nachosen står i ugnen och kladdkakan står i kylskåpet å kaffe glassen i frysen, sen natur godiset på bänken! 
    bara komma förbi å moffa med oss

nehe ska duka fram tacosåsen å créme fraichen. sen är d dags för mat. mmmmm så hungrig!!

• mrsbygg

urk...va mätt man är..

försöker få i mig kladdkakan nu..går sådär hehe...

nu ska ja lägga mig och dö en stund, sen blir det att kolla serien heros å bara ta d lungt!
    den är super bra! sen kanske lite prisson break oxå får se va vi har i lager

• mrsbygg

hehe, vi har oxå natchos kvar...varje gång ja går in i köket tar ja en mumsbit så d är la slut snart haha..proppmätt är jag. men vill bara äta meeeeeeeeer hehe....
    ska inte bli kul å ställa sig på vågen nästa vecka..Skrikandes

• mrsbygg
    tbmh skrev 2007-03-23 20:19:50 följande:
    Mammab: Kan du rekommendera någon frisör?
    absolut!! jag går alltid till cut&blow, eller till storagatan...
    cut ligger där i gallerian, och storagatan ligger där nere i punkt vid cervera!

det är typ samma ägare, och jag tycker dom är svin bra!!
    snart dags för mig igen, eller ja vart det ett tag nu! måste bara få pengar över så ska ja klippa mig..måste färga skiten oxå suck..
  • mrsbygg

försten på cut brukar ja gå till andreas eller en liten tjej minns ej va hon heter malin kanske.
    och på storagatan15 har ja gått till en som heter Nadya. blev svin nöjd när hon klippte mig sist!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3