Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..

enda som fattas är pengar
    och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck...

• mrsbygg
    little baby skrev 2007-03-28 09:50:20 följande:
    själv sitter ja å kikar lite på nätet för att få lite tips till våran balkong..enda som fattas är pengar och inte vann vi på lotto denna gången heller, suck... ja vi skulle oxå behöva köpa lite utomhus möbler och nya krukor och dynor och sånt, men som du säger det är bara pengar som saknas hehe..för snygga möbler finns det  gott om ღ ¸.•°´¯)♥BF 070711♥¸.•°´¯)
    absolut, blir galen!! hehe...

skulel va så mysigt att få sitta å plantera lite blommor å sniffa jord..
    sen inreda å lägga nytt golv osv osv..

ne ska be min far skänta några tusen till mig i tidig present men tror inte han går me på det, han é lika pank han hehe...
    varför kan man inte ha nån rik släkting för? jaja....jag får ta och bli den rika släktingen någon dag
  • mrsbygg

vill oxå sola...men sladden räcker inte ut till balkongen

laggt upp nya magbilder från idag föresten..kika...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-03-28 11:31:35 följande:
    mammab vad du växer med magen jänta SannaKaarina ååå ja vill med ha snö, känns inte rätt med sol i Mars, då är de alltid snö. Hehe snöade på en skolavslutning engång, lite kul att reta alla som stog där i klänning _________________________jaja solen ahr väll ltie fördel i att hunden är badad, fick smått utskällning när ja sa de till sambon dock eftersom ja fick ont i höfterna när ja lyfte henne i vanliga fall skulle han sagt ja får skylla mig själv så lite gulligt var de
    haha tycker du? tycker d står still...

ohhh ska stor handla idag!! så ikväll ska ja laga nå gott..
    jonas lillebror ska bor här tills på lördag typ. så jag kommer ha en tonårs grabb här hemma hehe. skojme sällskap på dagarna iaf..
  • mrsbygg
    Sylt skrev 2007-03-28 11:29:55 följande:
    Ska också satsa på en vårklippning nästa vecka! Det behövs....Var hos bm idag. Allt såg finfint ut SF 24 (på linjen), blodvärde 111 (börja med järn, fast jag är ganska nöjd), 140 i hjärtljud. MEN tanten hade mage att klaga på min vikt! Jag har gått upp 9 kilo, kanske inte optimalt men det känns inte som ngn katastrof. Jag är nästan 170 och väger nu 69kg. "Är det gott med mat" frågade hon och avslutade med "Nu försöker vi hålla oss runt denna siffran" !!!! Får man inte gå upp när man är gravid? Gick ner supersnabbt förra gången. Skall bm verkligen ge en komplex....Fick även bokat en läk.tid för kontroll av mina sd. Magen blir stenhård o jag får jätteont när jag går..... vill så gärna klara mig utan sjukskrivning denna gång *håller tummarna*
    när ja vänta saga så gick ja upp massor, vilket sen berodde på allt vatten.
    men min bm kläckte ur sig. "nu får du sluta äta. du väger för mycket"
    happ tack för den..var svårt att sluta äta när ja levde på isbitar sa jag..
    "neej kan du inte göra, nått måste du väll få i dig eftersom du går upp så mycket"

idiot tänkte ja...

skit i bm!! lev å må bra! njut av maten
  • mrsbygg

föresten sylt, 69 kg var min inskrivnings vikt! den du..och jag är "bara" 162 lång..
    tryck upp det i din bm's ansikte hehe...

• mrsbygg
    Theresa1 skrev 2007-03-28 12:49:30 följande:
    Får man tattuera sig när man är gravid?
    Nope!! vet inte riktigt varför men man får inte..

jag vill!! hehe
  • mrsbygg

jag är oxå gald min mage är mycket mindre än va den var när ja vänta saga...

ska till bm imorrn får se ja får för sf mått då!

• mrsbygg

sf måttet har juh inget me hur stor bäbis är!
    sf mått är juh hur stor livmodern är.

skit samma..vi ska äta super go mat idag!!!! helt över lycklig

ska göra kycklingfiléer i ugn me citron. sen couscous med massa stekta grönsaker, paprika, svamp lök osv..sen en kall yoghurtsås me smaka av vitlök!!! ska bli så äckligt gott

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3