Inlägg från: mrsbygg |Visa alla inlägg
  • mrsbygg

BF Juli-07 Nr3

jag ahde jätte stor sf mått och jag var gigantisk. men ut kom en mini bäbis 2740 vägde hon..så d har inte så mycket me bäbis å göra..jag var proppad me vatten!!

så tryckt i mig en massa våfflor. urk..och fixat disken så lite nytta oxå

ska snart göra mig iordning..fan kan varken hämta post eller låsa råka lägga nycklarna i vagnen igår när ja kom hem. så dom ligger kvar där i får ja hoppas..lite små jobbigt..

• mrsbygg

inge tips ja helle sol

men ja förstår dig jag är likadan svettas massor men d har ja alltid gjort!

skulle aldigt sätt på mig en färgad tröja..går alltid i svart!
    lite smått jobbigt på sommarn men d synns inte dom våta fläckarna lika mycket iaf..

• mrsbygg

beckah åk in nu gumman! säkert gbs som blivit värre! och d är juh absolut inte bra...
    får juh inte bebis redan nu!

• mrsbygg
    Beckah82 skrev 2007-03-28 15:03:58 följande:
    Otrevliga kärring! ja alltså barnmorskan som svarade på förlossningen...Nää det var ingen fara...om det är mellan 5-10 minuter emellan är det ju inte regelbundet.  Gör inget att det är molvärk heller bara att ta två alvedon och avvakta. Annars kan jag ju höra av mig till kvällen om jag inte kan sova.Jag ba "eh...jaha...okej men för jag trodde att det kanske inte var så bra att ha så ofta om man är i vecka 26 och det började för att man ramlat och slagit sig". Ja men okej om jag var orolig så får jag väl komma in på en koll då men är det inget så får jag åka hem! Fräste hon.Så jag sa att jaha...men okej...men ja jag kommer väl lite senare då ikväll eller så. Nä nu på eftermiddagen säger hon då. "Okej ja för jag tänkte att om du inte är orolig så är väl inte jag heller det för du borde ju kunna sånt här" säger jag.Kärringen fräser vidare "Ja! Men jag vill ju att du SKA komma in nu, braa då skriver jag att du kommer in nu på eftermiddagen då"Känns verkligen superskoj...inte alls...lixom tredje gången jag åker på koll på förlossningen, man känner sig såååå välkommen.Men URSÄKTA mig att jag inte fick världens lättsammaste och orosfria graviditeten...ursäkta att det inte är som min förra graviditet...ursäkta mig att jag fått the graviditet from hell.Inte alls sugen på att åka nu, men jag törs ju inte låta bli heller... ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
    jobbig tant!

men åk in å kolla så allt är bra..säkrt gbs:en som spökar...

ja ska till bm imorrn och kolla så ja får lämna en urinodling!
  • mrsbygg

nehe, ja ska få på mig lite kläder sen iväg å hämta skiten på dagis sen iväg å storhandla..
    se va man hittar för skoj på affären idag då...

urk jobbigt å storhandla, ska se min lista ett a4 fullproppat me text...hua...

• mrsbygg
    Calylite skrev 2007-03-28 15:36:45 följande:
    mammab haha illa, ekonomin sög denna månad så de blir inte mycket storhandlande för oss. Köpte lite ekonomiskt så bara stora förpackningar men urk att äta samma sak flera gånger
    fick ja göra förra månan typ..men nu skiter ja it tar kreditkortet å handlar mat hehe..
    pallar inte mera köttbullar å falukorv!!

skit oxå, mina pappa hade försovit sig ringde och väkte han nu. han jobbar natt..
    får se när han är här då..jaja saga få leka 20 min extra på dagis då...
  • mrsbygg

hua.. lagar mat helt slut..första stunden ja sitter sen ja kom hem idag vid typ halv 7...

så jävulskt ont över allt..

nehe..kolla till kycklingen då, sen kanske man får äta lite...

• mrsbygg
    LindaoJohan skrev 2007-03-28 20:23:03 följande:
    prövar igen... någon som vet hur det är med att sola solarium under grav? www.lindisen.bloggagratis.se
    ingen fara, enda som är att man kan få pigmentfläckar på kroppen av solning när man är gravid..

strålarna når inte in till bäbis.. sola mycket när ja vänta saga, ja klara mig från fläckar!
  • mrsbygg

mmmm sitter å trycker i mig gröna oliver..sen ska ja sova me min snuttis saga! och pojkarna spelar wow..suck

• mrsbygg

fy fan va trött ja är..
    saga har kommit i nån fas, hon vägrar sova i sin säng så hon sover inne hos oss...
    blir inte många minuters sömn för min del. först sparkar bäbisen så jäkla hårt så man vaknar av det, sen ligger saga å kikkar runt på en överallt jobbigast när hon träffar ansiktet gör så jäkla ont...

nej måste få henne å fatta att hennes rum inte är nå farligt..hon kommer upp å frågar om d finns spöken  å grejjer, herre gud hon är bara 2!!

En rolig grej, hämta saga på dagis igår då fråga dagis fröken om vi lärt Saga läsa?!
    eeuuuhhmm nä, hon är två lite väl å ta i kanske..
    Dom har en massa lappar me alla barnens och fröknarnas namn på som dom sätter upp på en "närvaro" tavla då får alla barnen hämta sitt namn å sätta upp den.

Saga hämtar sin på en gång, + alla barnen som är sjuka och alla som inte vill hämta sina lappar, helt SJÄLV!! och hon tar helt rätt oxå. Helt sjukt, vi har ett underbarn haha. eller ja duktig är hon iaf

Idag ska ja till bm!! Sambon ska hänga på, så ja måste först till hans jobb å sitta där å fika, hans kollegor ville träffa mig. jag har juh inte vågat visa mig där eftersom dom inte vetat att vi väntar en till. och jag fick juh mage ganska fort hehe..

Sen ska vi gå till min bm, sen måste ja ner på stan. Fan stackars fogar säger jag bara!

Oj nu blev det super lång, förlåt. hoppas ni orka läsa! hehe Generad

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3