fy fan va trött ja är..
saga har kommit i nån fas, hon vägrar sova i sin säng så hon sover inne hos oss...
blir inte många minuters sömn för min del. först sparkar bäbisen så jäkla hårt så man vaknar av det, sen ligger saga å kikkar runt på en överallt jobbigast när hon träffar ansiktet gör så jäkla ont...
nej måste få henne å fatta att hennes rum inte är nå farligt..hon kommer upp å frågar om d finns spöken
å grejjer, herre gud hon är bara 2!!
En rolig grej, hämta saga på dagis igår då fråga dagis fröken om vi lärt Saga läsa?!
eeuuuhhmm nä, hon är två lite väl å ta i kanske..
Dom har en massa lappar me alla barnens och fröknarnas namn på som dom sätter upp på en "närvaro" tavla då får alla barnen hämta sitt namn å sätta upp den.
Saga hämtar sin på en gång, + alla barnen som är sjuka och alla som inte vill hämta sina lappar, helt SJÄLV!! och hon tar helt rätt oxå. Helt sjukt, vi har ett underbarn
haha. eller ja duktig är hon iaf
Idag ska ja till bm!! Sambon ska hänga på, så ja måste först till hans jobb å sitta där å fika, hans kollegor ville träffa mig. jag har juh inte vågat visa mig där eftersom dom inte vetat att vi väntar en till. och jag fick juh mage ganska fort hehe..
Sen ska vi gå till min bm, sen måste ja ner på stan. Fan stackars fogar säger jag bara!
Oj nu blev det super lång, förlåt. hoppas ni orka läsa! hehe