Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

Hallonfot; teen skrev att hon var supertrött igen. samma här! jag är så himla trött på dagarna även om jag sover hela natten. sedan har jag börjat må otroligt illa hela tiden oxå.

vädret idag va ju inte nån höjdare precis...*suck* när får vi sol egentligen???

ska på 50 års mottagning ikväll till sambons pappa... jaha då kom klädproblemet igen. Sambon va ju så himla fin imorse bär han gick, med finbyxor, skjorta å så.... jag kunde inte hålla mig utan började gråta som vanligt då jag ibland känner mig så FUUUL!! jaha sa jag, vad ska jag ha på mig då.... han kom med förslag, men dom förslagen har jag ju vuxit ur redan....

• Lindisen81

ingen sol här några mil norr om sthlm heller... regn var det ja!!

har efter typ ha prövat alla kläder kommit fram till vad jag ska ha på mig ikväll på sambons pappas 50 års bjudning... blir en rosa tunika med sidenband i "midjan" och ett par vita pirat tights... låter det okej? känns som det är samma kläde jag har varje gång jag försöker vara lite "fin"

• Lindisen81

här har ni en som inte kan ligga varken på rygg eller sidan... ja hur gör jag då??? det undrar jag med! nä nu måste jag ta en dusch, inspireras lite av mjukis, ska kanske ta och baka lite... men då måste jag ut i regnet å köpa ägg.... ja ja. ha en toppenda allihopa! kram på er

• Lindisen81
    mrsbygg skrev 2007-05-14 13:08:19 följande:
    jaha lunch avklarat...bara vänta yttligare två timmar å se ifall far min vaknat..usch måste verkligen fixa ett körkort när ja får så mycket pengar över..man är verkligen super låst...suck..
    att ha  körkort är verkligen en av mina bästa investeringar. men det skulle vara roligare om man hade en bra bil oxå... just nu har vi en gammal golf från -88;a... den kan man väl inte ha när bebis kommer? utan ac, bara dörrar fram... eller kan man?

ang gipsmagen; tror ni det funkar med vanliga gipsremsor man kan köpa i pysselaffärer? blir ju billigare allafall om det funkar på samma sätt...
  • Lindisen81
    L2K skrev 2007-05-14 13:16:43 följande:
    Är det bara att gipsa in maggen då? Eller bara och bara.... Kanske inte är så lätt, eller?
    mama77; undrar oxå! gör man som man gjorde med händer å ansikte när man va liten?? typ massa vaselin å sen "bara" gipsa över? har du bild på din att visa?
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3