Inlägg från: Lindisen81 |Visa alla inlägg
  • Lindisen81

ha ha funka ju!! bästa mig !!!

ska ner på byn nu en sväng med mamma och fika. känner mig bra, förutom att jag börjar bli förkyld tror jag! ja ja, inget värdsligt alla fall. Solen skiner och de flesta verkar på topphumör, hoppas det sitter kvar. kramar till alla, och du mjukis, det är bara fint att läsa det du skriver så fortsätt med det. som sagt vill man inte läsa så kan man alltid hoppa över!! kram igen
  • Lindisen81

typ så känns det nu!!!!!

Kom ner på stan, soligt men blåsigt men det går väl an.... efter typ 30 min mulnar det på och börjar regna!!! fy säger jag bara, får hoppas på solen imorn då! sitter och planerar lite hur man kan göra om/städa/fixa... men har fått strikta regler av sambon att sitta ner och vila... så får väl planera lite sedan stå med pekfingret till han å visa!
    Min bebis e inte lika livlig som vanligt idag, kanske är hon oxå lite trött å seg...

Välkommen carina.

Alla som har det jobbigt
    , kramar.

Vallmar; vi ska fixa lite.... = sambon ska, oftastFörvånad

Halvblod;
    lät ju som en superbra idé!! måste finnas många bra designers ju, kolla med studenterna på konstfack vet ja!!

Myzzan o Vicke; ni är inte ensamma om en tråkdag... började bra men nu känns allt mest trist!
  • Lindisen81
    Helenander skrev 2007-05-19 14:42:15 följande:
    Vallmar skrev 2007-05-19 14:37:57 följande:Precis min åsikt Han har åkt iväg för att köpa cigaretter nu och har faktiskt LOVAT att bära ner mina klädförpackningar i källaren sedan, det du!! Inte en tanke dock på att köpa mat på samma gång när han ändå är på affären
    dra iväg ett sms å skriv att om han vill ha kyckling ikväll så måste han nog köpa lite tillbehör oxå... som en liten pik baraFundersam
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3