-
bra tråd! la den i mina favoriter!annki72 skrev 2007-05-14 13:23:18 följande:www.familjeliv.se/Forum-2-11/m20727233.html gjort entråd om gipsmagar vet inte, men det avtog i helgen som tur var och har varit bra sen dess. -
sambon lär ju inte säga nej direkt! ska prata med han om dethär, skulle ju va superkul att ha!mama77 skrev 2007-05-14 13:26:50 följande:ja fick hjälp att göra min gipsmage!Fotografi kommer om några minuter -
plastfolie verkar smidigare än vaselin...
-
mama77; gu va fin den va!!!!
-
ha ha, ja en riktig sommarplåga det där!!!! men den fastnar!!!
-
he he; hedenberg_81@hotmail.comL2K skrev 2007-05-14 14:02:35 följande:Lindisen - hade jag fått din mailadress? Eller har du lust att skicka den igen? Jag har en present till dig.
-
tro det eller ej, men nu tittar so
len fram!!!
-
jodå det verkar funka, håller på å spara den nu!!L2K skrev 2007-05-14 14:11:56 följande:den gömmer sig bakom molnen här...Och vassego, du har mail. -
solstraalen; förstår på sätt å vis hur du känner... tycker det e skönt å va hemma på sätt å vis, men dagarna bara kryper fram. längtar efter ett riktigt jobb... men nu är jag sjukskriven på 75% från jobbet som är ett vikariat, så till våren -08 ska jag börja söka en massa jobb...
-
hej på er. idag hade vi andra träffen med föräldragruppen. finns att läsa om det i min blogg om n i är intresserade!
Idag ska jag fortsätta röja i klädkammaren! sorterar bort skräp och sedan allt som ska ner i källaren!
Föresten, hoppas ni alla har en bra dag! här är det liiite soligt, ca 15 grader "varmt", helt okej