Inlägg från: Prinsessan Zelda |Visa alla inlägg
  • Prinsessan Zelda

BF Juli-07 Nr3

jag hade 120 på sista bm besöket. äter bara mitt val kvinna än så länge. Men jag låg på 120 hela förra grav ungefär utan att äta mer än det, så förhoppningsvis behöver jag inte äta nåt mer. Ska till bm imorgon, hoppas värdena är bra.

bli biten: www.monstersgame.se/&vid=21051681
  • Prinsessan Zelda
    misan84 skrev 2007-04-25 17:08:50 följande:
    Någon som vet hur man får in två bilder på photoshop samtidigt?? Har försökt krabba o dona men lyckas inte:( Så att man kan sätta ihop dem o se jämförelse o så:)
    När jag sätter ihop bilder till fl osv. Så öppnar jag en ny bild. gör den till 600x600. Sen öppnar jag de två bilder jag vill ha. Tar Layer - duplicate layer och väljer då det nya dokumentet. gör så på båda bilderna. då hamnar de i samma bild fast typ över varandra. sen så kan man gå in på Edit - transform - scale och så klickar man i den lilla kedjan i fältet ovan. Sen så drar man i hörnet av bilden man vill ändra storlek på.

Eller så gör man de i rätt storlek innan mean duplicerar in dem i den nya (tomma) bilden.

Är inte så bra på att förklara och vet inte hur mycket ni hänger med, men jag har fösökt. fråga mer om du vill. Jag sitter mycket vid PS men det är svårt förklara när man gör mycket själv.
  • Prinsessan Zelda

ja, det där var ett bättre sätt att förklara än mitt. Samma sak i princip men med enklare metoder

• Prinsessan Zelda

Låter jobbigt Lindisen
    Och jag som tycker det är jobbigt att inte kunna ha mina vanliga kläder... slår bort de tankarna nu.

Men det är väl inte så vanligt att foglossningen försvinner?? eller? förrän efter förlossningen alltså.

• Prinsessan Zelda

Men nånting måste du väl hittat på gina tricot Lindisen. De har långa linnen där som jag använder.

• Prinsessan Zelda
    Lindisen81 skrev 2007-04-25 19:17:48 följande:
    zelda;  min sjukgymnast sa att foglossningen kunde bli bättre mot slutet av grav i vissa fall, så trodde ju på det! men efter denna dagen i stan så vet jag att den är kvar som en gammal god vän (dock ovän just nu!!) hittade absolut ingenting på gina, massa fina saker, men va ska jag ha UNDER då? vill ha leggings med spetskant nertill, men finns ju inte för oss gravida! vill ha alla fina toppar som alla går runt i just nu å fina skor. inte äns skor hitta jag trots att inte fötterna är gravida!!!!*suck*har smällt i mig massa mer mat än jag orkade så jag blir ännu tjockare, så nu ska jag lägga mig i badet å tycka synd om mig ett tag!(sambon kom hem med oboy, vaniljglass och chokladsås för att trösta mig lite...)
    jag tyckte foglossningen blev lite bättre mot slutet. men med slutet menar jag typ de två sista veckorna innan bf
  • Prinsessan Zelda

jag har köpt 3 par mamma shorts på hm. har haft tur att hitta min storlek av varje, och de passar perfekt. de går alliihop nedanför knät precis. Ett par jeans, ett par svarta med ränder på, och ett par mörkgröna tunna. Så nöjd, nu kan det bli sommar Kjolar har jag mina vanliga, fast jag sätter de under magen (vissa av de alltså som är töjbara )

• Prinsessan Zelda

vet du att du ska ha en bröstpump då?

Använde aldrig det själv så jag har inget svar. Handmjölkade om jag skulle ha.

• Prinsessan Zelda

ha ha . "om jag skulle ha" låter som jag själv skulle dricka

Men om jag skulle spara lite alltså. Och så rann det så mycket ur andra bröstet när jag ammade så jag hade en uppsamlare där och fick en hel del som jag frös in.

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3