BF Juli-07 Nr3
jag hade 120 på sista bm besöket. äter bara mitt val kvinna än så länge. Men jag låg på 120 hela förra grav ungefär utan att äta mer än det, så förhoppningsvis behöver jag inte äta nåt mer. Ska till bm imorgon, hoppas värdena är bra.
jag hade 120 på sista bm besöket. äter bara mitt val kvinna än så länge. Men jag låg på 120 hela förra grav ungefär utan att äta mer än det, så förhoppningsvis behöver jag inte äta nåt mer. Ska till bm imorgon, hoppas värdena är bra.
ja, det där var ett bättre sätt att förklara än mitt. Samma sak i princip men med enklare metoder
Låter jobbigt Lindisen
Och jag som tycker det är jobbigt att inte kunna ha mina vanliga kläder... slår bort de tankarna nu.
Men det är väl inte så vanligt att foglossningen försvinner?? eller? förrän efter förlossningen alltså.
Men nånting måste du väl hittat på gina tricot Lindisen. De har långa linnen där som jag använder.
inget hört från henne än
jag har köpt 3 par mamma shorts på hm. har haft tur att hitta min storlek av varje, och de passar perfekt. de går alliihop nedanför knät precis. Ett par jeans, ett par svarta med ränder på, och ett par mörkgröna tunna. Så nöjd, nu kan det bli sommar Kjolar har jag mina vanliga, fast jag sätter de under magen (vissa av de alltså som är töjbara
)
vet du att du ska ha en bröstpump då?
Använde aldrig det själv så jag har inget svar. Handmjölkade om jag skulle ha.
ha ha . "om jag skulle ha" låter som jag själv skulle dricka
Men om jag skulle spara lite alltså. Och så rann det så mycket ur andra bröstet när jag ammade så jag hade en uppsamlare där och fick en hel del som jag frös in.