BF Juli-07 Nr3
mvc idaag då =)
v28+4
sf mått 28 fosterljud 142 :)
mvc idaag då =)
v28+4
sf mått 28 fosterljud 142 :)
mammab; oj jag tycker faktsitk itne dom där vagnarna är fina :P
vicke: haha din med :) Min hickar konstant helt troligt att den kan hicka så mkt :P dierkt efter man äter nå sött börar de dunka ifrån magen hahaha..
ngn som vet om d e vanligt att man har större SF mått graviditet 2 ? mitt e större nu än va de va när ja väntade evelina..
ÅÅh jag är SÅ ARG! förstår inte det här landets jävla lagar!!!!
oj, råka trycka påenter, min dotters halvbror på pappas sida blev nyss misshandlad av hans mammas Ex han hade tagit honom o hans mamma i gisslan å misshandlat dom båda å rättegången var igår o han får inte ens fängelse?! skyddstillsyn o hjälp mot hans alkoholmissbruk!" helt sjukt!
För ett år sen dömdes han till skyddstillsyn för han misshandlade henne grovt
helt otroligt va man kan göra å endå slippa fängelse här!
theresa: lite seg påatt svara.. Han är bara 7 år men hasn mamma ska överklaga domen så hoppas vkelrigen han får högre straff..
de va ingen liten misshandel heller kvinnomisshandel o barnmisshandel o han fick itne ens en månad i fängelse helt otroligt han skylle på att han inte kom ihåg nått å att de va alkoholens fel
Theresa: ja du ingen aning man kan få ett halvår fälgelse för att ljuga i rätten men att slå barn o kvinnor de e inga problem då ere bara skylla på att man är alkolist :S
det e liksom 3dje gången han blir dömd på misshandel på henne han misshandlade henne när hon va höggravid med hans barn i magen (som nu e 2 år) och sen Alexander som bara e 7 år stackarn.
samtidigt som han skrek att han bara va en sönderknullad unde som han hatar för han e så lik sin pappa?
Sen hjälpte d ju inte att han är 2 meter lång o lika bred o gammal boxare heller d krävdes liksom 10 poliser för att ta honom efter misshandeln så han åkte dit för våld mot tjänste man också :S
lindisen: vadå för irritation? menar du de ja skrev? :S
lindisen: ahaa då har jag missat nått här :P