Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

vicke: haha din med :) Min hickar konstant helt troligt att den kan hicka så mkt :P dierkt efter man äter nå sött börar de dunka ifrån magen hahaha..

• Nathalie009

ngn som vet om d e vanligt att man har större SF mått graviditet 2 ? mitt e större nu än va de va när ja väntade evelina..

• Nathalie009

oj, råka trycka påenter, min dotters halvbror på pappas sida blev nyss misshandlad av hans mammas Ex han hade tagit honom o hans mamma i gisslan å misshandlat dom båda å rättegången var igår o han får inte ens fängelse?! skyddstillsyn o hjälp mot hans alkoholmissbruk!" helt sjukt!

För ett år sen dömdes han till skyddstillsyn för han misshandlade henne grovt

helt otroligt va man kan göra å endå slippa fängelse här!

• Nathalie009

theresa: lite seg påatt svara.. Han är bara 7 år men hasn mamma ska överklaga domen så hoppas vkelrigen han får högre straff..
    de va ingen liten misshandel heller kvinnomisshandel o barnmisshandel o han fick itne ens en månad i fängelse helt otroligt han skylle på att han inte kom ihåg nått å att de va alkoholens fel

• Nathalie009

Theresa: ja du ingen aning man kan få ett halvår fälgelse för att ljuga i rätten men att slå barn o kvinnor de e inga problem då ere bara skylla på att man är alkolist :S

det e liksom 3dje gången han blir dömd på misshandel på henne han misshandlade henne när hon va höggravid med hans barn i magen (som nu e 2 år) och sen Alexander som bara e 7 år stackarn.
    samtidigt som han skrek att han bara va en sönderknullad unde som han hatar för han e så lik sin pappa?

Sen hjälpte d ju inte att han är 2 meter lång o lika bred o gammal boxare heller d krävdes liksom 10 poliser för att ta honom efter misshandeln så han åkte dit för våld mot tjänste man också :S

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3