Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

Nån som vet om man ska få en bekräftelse från Försäkringskassan om att Föräldrapenningen har blivit "godkänd" lr liskom så man fyllde i rätt å så? så man vet att man får pengarna från de datumet man skrev?

lämnade in mina papper flr länge sen men har inte hört ngt nämligen..

• Nathalie009

ser att ni pratar om förlossningen.. Ja e också nervös med tanke påatt min förra förlossning gick åt HELVETE bokstavligen..

började me värkar på natten till torsdagen åkte in på torsdag efter middag va bara öppen 3 cm fick gå omkring men inget hände..

fick en morfinspruta för o sova men vaknade nån timme senare av att vattnet gick, sen lyssna dom på hjärtljuden som sjönk nästan helt såfort en värk kom...
    sen helt plötsligt va ja i ett stort jätteljust rum me massa läkare o barnmorskor me benen rätt i vädret å dom höll på å ta blodprovet från evelina i magen o fick massa srutor så värkarna skulle avta men d hjälpte inte

sen en sur BM där som hela tiden sa att ja itne alls ska bli snittad trots att hennes hjärtljud sförsvann såfort en värk kom utan att ja ska föda normalt om d går

men d höll inte länge sen sa dom bara att d blir snitt sen 5 min senare va hon ute å d visade sej att hon hade navelsträngen hårt lindad 3 varv runt halsen så hade ja fött normalt hade hon fått skador!

BLÄÄÄÄ får hoppas att risken att d händer igen e minimal asså...

därför vill ja iaf absolut itne föda på huddinge sjukh. blev asdåligt bemätt där.

• Nathalie009

har ingen känsla alls av om ja kommer få för tidigt lr för sent..

har ju BF 2 juli englit SM men 19 Juli på VUL o 21 på UL

så man får väll se ;) men ett VUL o ett UL kan ju inte ha så mkt fel så man får lita på de ..:P

• Nathalie009

Donna: Va?! ja ahde gått upp 3 kg på typ 1 månad o min BM tycker ja går upp lite i vikt! konstigt så olika de säger..

• Nathalie009

vickyb: ja om endå ett glas mjöl skulle hjälpa.. suck här hjälper knappt gaviscon längre.. hemsk halsbränna på nätterna fyfasen..

• Nathalie009

vickyb: jaa d e inge kul ursh... joo ja ahdew också HEMSK halsbränna med Evelina särksillt sista månaden så hoppas inte den blir värre. men man får väll stå ut ;)

• Nathalie009

..är bara så himla trött på att vara gravid förstår inte de som älskar o va gravida.. vill bara att bebisen ska ut, känns som man sitter å väntar på att skaffa ett liv igen

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3