Inlägg från: Nathalie009 |Visa alla inlägg
  • Nathalie009

BF Juli-07 Nr3

hallonfot: FLs uträkning har fel på 1 dag bara så då har du 65 dagar kvar :)

• Nathalie009

mammab; ja alltså det vet jag ju :) Men fortfarande så stämmer det ju inte att du har 60 dagar kvar om du har bf den 18de? Det jag menade :P

• Nathalie009

ja ca 2 måander kvar.. känns lite, men när man tänker på dag för dag känns d som en evighet..
    SÄrskillt när ja tänker på att magen växer som mest mot slutet så undrar ja hur den ska kunna bli så stor alltså.. ursh :;P

nää gå å köpa lite godis :)

• Nathalie009

mammab; ah okej men om du VET när du hade ÄL så skulle ja nog gå efter de datumet..

Jag vet också exakt när mensen började o slutade men vet däremot inte när jag hade ÄL.. Men BF enligt SM e ju 2a juli här.. men sån tur har ja väll inte :P

• Nathalie009

Madelene: ja precis borde va så.. för när min dotter föddes i 40+4 enligt FL så står de 40+3 i papprena från förlossningen..

• Nathalie009

haha ja jag e glad bara ja slipper gå mer än 1 vecka över tiden.. då ere helt lungt..! men absolut INTE mer!

• Nathalie009

calylite: haha ja men tyvärr e d ju rätt vanlgit att man går över några dagar..tror de e 80% av alla förstföderskor föder iaf inom en vecka efter BF :)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3