-
Förstår verkligen att du tycker det är jobbigt. Har tyvärr inte så mycket att komma med... Vad säger BM?
-
Solstraalen: men kan du inte be henne skicka en remiss till en kurator, eller liknande. För du mår ju uppenbarligen inte bra, så det kanske kan hjälpa att få prata av sig lite. -
-
Blir ju hungrig igen när jag läser här inne! har varit på McDonalds idag, åt en chicken tasty, och sen åt vi lax i folipaket till middag. Nu har jag precis tryckt i mig en stor skål chokladpudding med vispgrädde. Ändå blir jag hungrig när jag läser om allt gott ni har ätit/ska äta.
Här är det knappt en lugn stund i magen. Lillebror bökar runt för fullt, främst under nätterna så mamma inte får sova.
Börjar kännas lite obehagligt nu. Sparkar och bökar runt riktigt hårt.
Har äntligen fått pengar nu! A-kassan har strulat så i fem månader har vi levt på sambons inkomst! Men det var en skön syn på uttagskvittot igår!
Så idag har jag och Oliver varit och handlat skor, t-shirts och ett par shorts till honom och en "stranddräkt" till lillebror. Jag fick en mjukglass och var nöjd med det!
mammab: Är huvudvärken bättre?
teenpregnancy: Åh vad skoj! Du får lägga in en bild i ditt galleri sen. Kommer ihåg när vi fick hem Olivers vagn... Gick runt, runt med den i lägenheten 2 månader innan han föddes.
-
Beckah:
LJK: Vi har Elias på topp just nu, men det kan mycket väl ändras.
Angående bb-kläder så har vi bestämt en kortärmad body och ett par byxor (bild finns i vårt fotoalbum och i mitt galleri). Vi ska även ta med en långärmad body ifall att vädret inte är det bästa.
-
Åhh, vad sugen jag blir på att fixa iordning på altanen nu tjejer! Kommer inte bli några nya möbler, men lite dynor och en massa blommor ska jag få dit! Sen måste jag ta tag i landet också... Och alla rabatter som finns. Tänkte dra upp ALLT och plantera nytt. Puh, och jag som knappt orkar ta mig ur sängen på morgonen.
Det första vi ska göra är att inhägna trädgården, så man inte behöver springa efter Oliver hela tiden. Då kanske jag kan få nåt gjort när jag går hemma på dagarna. Som det är nu så måste ju Patrik också va hemma.
solstraalen: Tycker verkligen att ni bör begära en fullständig utredning! Strunta i BVC och vänd er direkt till VC eller ännu hellre, privat. Jag skulle bli lite orolig om hon inte kan träffa folk över huvud taget utan att bli sjuk. Lille pluttan, hoppas hon mår bättre snart.
Lindisen: Här är en till som är svullen! Har riktigt ont i fötterna nu, ska be sambon massera när han kommer hem...
Använde stödstrumpor med Oliver och det är inte särskilt skönt när det är så här varmt, men det hjälper.
Själv ska jag nog ringa BM imorgon då jag även haft huvudvärk och lite flimmer för ögonen. Skadar ju inte att kolla blodtrycket...
-
Oj, det var litegrann att läsa ifatt!
Vill börja med att skicka en kram till er om ar det jobbigt nu!
Hoppas verkligen att ni får må bättre snart!
Beckah: Grattis till sonen! Var inne igåroch skulle rösta, tyckte magen såg pojkaktig ut, men så visste jag ju att ni fått veta att det var en tjej... Slutade med att jag inte röstade alls, men då var jag inte helt fel ute då.
Själv har jag blivit så trött. Är trött jämt och har verkligen noll tålamod. Tycker så synd om sonen då det går ut över honom. *skäms*
Får nog ta och knapra järntabletter ändå. Har också fått reda på att jag har GBS... Känns inte så kul, samtidigt som det är skönt att veta. Ska prata mer med BM nästa gång, för hon nämde det inte ens utan det var jag som sneglade på skärmen och såg att det stod där! Blir lite sur, för hon kunde ju ha sagt att det var GBS!
För övrigt hade vi tänkt börja i trädgården imorgon och så ska det bli regn! Det är ju typiskt! Har ockå funderat lite på semestern... Hur ska ni göra? Ska ni åka iväg någonstans eller håller ni er hemma? Vi åker alltid till Göteborg och funderar på att åka dit i slutet av augusti, då lillebror förhoppningsvis är två månader. Men vi får se.
Angående namn så funderar vi på Elias. Det är nog det namnet vi tycker bäst om båda två just nu. Annars har jag Lucas och Noah på listan också. Sambon vill vänta tills vi ser honom och det har han ju rätt i.
-
Jag vill nog inte kalla mig aktiv själv, men jag läser nästan varje dag. Försöker skriva något när jag känner att jag hinner och orkar. Men det är ju som du säger tbhm, du ser ju inte vilka som är inne och läser, så jag blev inte ett dugg stött!
Känner mig kanske lite pushad till att bli mer aktiv, då jag tycker att det är ett väldigt mysigt gäng som samlats här!
Håller tummarna för Zandrisen!
-
solstraalen: Så gör min lille också! Känns som han får något slags anfall då och då. Förövrigt är han väldigt livlig! Inte lugn mer än 30 minuter åt gången. Börjar bäva för hur det ska bli när han tittar ut!
Någon här som har problem med att det ilar i blygdbenet när ni går? Jag tänkte först foglossning, men sen kom jag på att han bökade runt en massa häromkvällen, och då sjönk magen. Kanske han borrade ner sig i rätt position? Känns lite tidigt dock... Oliver fixerade sig i v 35, och vad jag har förstått brukar andra barnet fixera sig senare om den alls gör det.
-
Zelda: ja min första tanke var ju foglossningen (som dessutom blivit mycket värre den senaste veckan). Blir spännande att höra vad BM säger om en vecka!