Pusselbiten: Vad skönt att tappen var opåverkad även om det verkligen inte är trevligt med en massa sammandragningar/värkar!
Angående svullna ben så är det nog bara stödstrumpor som hjälper. Lite iaf. Och att dricka mycket vatten.
mammab: Stackars lilla Saga!
Usch, det är inte roligt när de blir sjuka...
Blä, jag har blivit så där superkänslig som man var i början igen. Gråter för inget och tycker inte att någon förstår mig. Igår var vi hos mina föräldrar och började prata om semester. Vi hade tänkt åka till Göteborg i slutet av augusti och det tyckte mina farföräldrar var mycket komiskt... Det kommer ju bli så jobbigt med två barn och vi skulle inte räkna med att få någon egen tid tillsammans de första åren och allt vad det nu var! Tyckte det var jättetråkigt att höra... Vi åker inte på semsetr med familjen för att få egen tid (det säger väl sig självt), utan för att få tid tillsammans, hela familjen. Dessutom har vi inte sagt att då SKA vi åka. Det beror ju självklart på hur man mår och att allt har gått bra.
Aja, jag vet att de inte menar nåt illa, de tror bara att jag tror att det kommer vara jättelätt med två barn. Vilket jag inte gör!! Bävar lite för det faktiskt, men jag tror på att försäka göra det bästa av situationen.
Oj, det blev långt! Nu har jag fått skriva av mig lite iaf.