Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Japp har testat med kudde mellan benen och under magen, hjälper inte.

jag har inte ont i ryggen utan i bäckenet och höfterna. det var jätte skönt att ha bältet som liksom höll allt på plats, behöver inte ha på dagen mer än när jag jobbar, jobbar i snitt 2 pass i veckan bara.

• annki72

lindaojohan: Nej, det har jag inte, kontaktar man sin BM för det eller sjukgymnast direkt.

Jag skulle göra vad som helst för att slippa denna värk!!

• annki72

lindaojohan; tack ska kolla upp det i morgon,jag har haft deligation på att sätta tens på en dam i jobbet, så jag vet hur det funkar, men inte haft en tanke på att det kanske kan hjälpa mej lite korkad ibland ;-

• annki72

lindaojohan: Inte så här ont, visst har jag känt av det innan oxå men det är hästlängder värre denna gång.

Vi har ingen på jobbet,men kanske kan höra med ssk om hon kan fixa så jag låna och prova.
    det är ju värt att testa om det kan hjälpa.

• annki72

Lindaojohan: japp det lovar jag att göra

• annki72

ÅH vad avundsjuk jag blir på er som planerar bröllop, vi gifte oss i mars 2006 och det var bland det roligaste jag gjort.

• annki72

Pusselbiten,många styrke kramar till dej och din mamma!

• annki72

tbmh: Jo tycker det är väldigt dött i forumet, tittar in nån gång ibland och det har inte hänt nått mellan gångerna.

jag är här men orkar inte skriva så mycket, har så ont i magen i kväll igen, har som kramper, jätte jobbigt

• annki72

mjukis82: Grattis till tösen, vi börjar bli några stycken med töser nu

kan oxå känna mej osynlig ibland, men det tror alla gör emallan åt.

• annki72

vallmar: välkommen tillbax

beckah är avstängd och nu har det öppnats ett nytt forum där hon är med

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3