Inlägg från: annki72 |Visa alla inlägg
  • annki72

BF Juli-07 Nr3

Halloj, åh vad avis jag blir på alla som varit hos BM, jag ska inte dit förrän på onsdag, känns som evigheter

Idag har vi fixat på toaletten, tagit ut badkaret för att måla om och sen få in nya skötbordet.

jag har slipat, spacklat och tvättat väggar, nu ska bara väggarna torka så jag kan måla

Ska även köpa ett nytt badrumskåp, kommer bli som ett nytt badrum.

Sen ska vi göra iordning i badrumet i källaren och, måla och dona, det är så kul att göra om hemma

teenpregnancy : Vad jobbigt det låter med eksem, vet hur det är då jag själv har psoriasis, dock inte på brösten som tur är, men på många andra ställen på kroppen och det är inte kul.
    Mitt blir dock mycket bättre när jag är gravid.

• annki72

Måste bara berätta vad min yngste son på 5 ½ år sa idag när vår nya toalett är klar, först letade han upp sina gamla blöjor (up&go) som jag sparat och la dom på skötbordet, och så sa han

Son-" mamma, vi har 2 blöjor till bebisen, vi måste köpa fler"
    Jag- Men bebisen har ju inte kommit än så vi hinner.
    Son- Men man vet ju aldrig när den kommer så det är lika bra att köpa nu!

Åh vad goa de kan vara det små liven, han längtar verkligen efter att bli storebror

• annki72

Hallonfot: jag har fått hjärtklappning, tycker det är väldigt otäckt, oftast i samband med samandragningar.

• annki72

godmorgon allihopa.
    vad avundsjuk jag är på er alla som varit hos BM och lyssnat på bebisen, jag var i v12 på inskrivning och ska dit på tisdag då är jag i v26.

men det är väl för att jag väntar mitt femte barn antar jag, men jag vill också lyssna

Idag fyller min äldsta son 18 år!!! Grattis min älskling!!!

• annki72

Mjukis82. vilka härliga bilder man kan ju riktit se hur hon ser ut ju

Vanligt ultraljud blir dom ju mer lik en alien än en bebis

grattis till er tös!!!!

• annki72

Åsa82: skit snygg vagn ju
    Jag ska idag åka och hämta vår vagn, har köpt en begagnad brio -02 i nästan samma färg som din, fast min är nog mer grön.

fotar den i eftermiddag och lägger in bilder

108 dagar kvar till bebisen kommer, nu är det nedräkning

• annki72

nu finns bilder på min fina vagn, vi varit och hämtat idag

Vi är så nöjda med den. det blev en Brio duo trend -02

• annki72

Godmorgon, oj vad ni skriver, inte konstigt att man inte syns om man råkar vara borta en dag

igår så klarade min son teoriprovet på körkort, jag är sjukt stolt över honom

jag lider med er som har bråck i muffen, själv har fått som en brännande känsla i blygdbenet, gör även lite ont vid sex, så nu får nu gubben klara sig själv ett tag framöver

Vi har pratat om namn och har Lilly på förslag just nu, efter min mans mormor.

Idag ska jag till BM första gången sen inskrivningen i V12, kul att lyssna på hjärtat, och se om jag gått så mycket alla säger.
    Får jämt höra "Oj vad stor du är, så mycket har du inte gått upp på de andra barnen"
    Inte kul att höra, tur att man har en man som säger att dom har fel, han säger jämt att han tycker jag är jätte fin som gravid

• annki72

Nu är jag hemkommen från BM.
    har gått upp ca 8 kg sen inskrivningen.
    ska även börja äta järntabletter.
    hjärtljuden var 149

Hon tyckte jag skulle börja på vatten gympa för min foglossning, så i morgon ska jag iväg på bad

hon tyckte jag skulle överväga att bli sjukskriven då jag jobbar natt, vilket tydligen inte är bra när man är gravid, jag ska ju söka HP men hon tyckte inte det var en bra idé att jobba natt fram till v32.

jag vet inte hur jag ska göra med sjukskrivningen.

jag har inte fått min deklaration men kollade på skatteverket.se och jag får tillbaka 7100:- himla gott

• annki72

natahlie009: du ska se att tredje gången kommer du att lyckas

Håller tummarna för dej!!!!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3