• Tania

BF Juli-07 Nr3

Hej tjejer!!

Jag gillar inte heller när folk beklagar sig först och inte bryr sig sen när de får råd. MEN jag orkar inte lägga mig i den sörjan.
    Idag har jag varit och köpt ett spjälsängsskydd hos en tjej som annonserade här på FL. Det var ett helt oanvänt John Lennon-skydd som jag köpte för 250:- sååå sött!!
    Så nu ska jag börja samla på mig Lennonprylar till spjälsänger så den blir komplett. Får rota igenom tradera och ebay ikväll.
    Idag har jag gjort sjömansbiff och det luktar helt underbart i hela huset... hoppas det smakar lika gott bara
  • Tania

zandrisen: Jag har inga bilder men jag ska googla så du får se på ett ung hur den ser ut

• Tania

Nu har jag lagt in länkar till nya bilder.

Huden på min mage ser ut som huden på en dinosaurie

Sen har jag lagt in en bild på nya spjälskyddet också.

• Tania

jag kliade fram de flesta av mina bristningar.

Jag fick även bristningar på kärlekshandtagen, brösten, baksidan av överarmarna, insidan av låren och hela vägen ner till vaderna.
    Hade jag inte gått på så hårt med mina naglar på min stackars kropp så hade jag nog inte varit så randig idag. Magen blev som värst sista nätterna innan jag fick klådstillande medicin.
  • Tania

zandrisen: Haha... precis vad min man sa åt mig att säga åt dig... byt till Fire...

Jag har Safari som standardbrowser och Firefox som andra eftersom PLUS-tjänsterna inte funkar i Safari. Så när jag ska uppdatera listor och dyl så använder jag Fire
  • Tania

Jessa6: Det var alltså bara felstavat inte nåt annat språk typ norska De har ju dessutom skrivit fel på säger (säjer står det)

• Tania
    Jessa6 skrev 2007-05-05 17:34:50 följande:
    Eller om det är på norska...?
    ...fast de har ju skrivit JAG en gång och JEG en gång... det kanske är en blandning av sve/norsk
  • Tania

Jag lagade nåt nytt idag...

Fräste på purjolök, färska champinjoner och kycklingfilébitar och slängde der allt i en form. Blandade icas chunky salsa med creme fraiche och hällde över. Sen toppade med lite riven ost och in i ugnen.
    Käkade med ris till.
    Till och med sonen som först rynkade på näsan och frågade vad det var älskade det. Jag var rädd att han skulle tycka att det var lite för starkt men creme fraichen dämpade styrkan så det blev bara bra.
  • Tania

Idag har jag haft städmani. Det händer ungefär en gång per halvår så det var bara att "go with the flow".

Jag började i morse med att riva ut ett skåp och en bänk ur tvättrummet. Det samlades ändå en massa skräp där på så det är bättre utan.
    Jag åkte till återbruket med all skit så nu kan man till och med gå in två pers i tvättrummet (Det är ju ändå ca 9kvm stort )
    Jag har hunnit med att tvätta fyra tvättar (tvättar aldrig annars det gör maken)
    Jag har storstädat i sovrummet och Micke skruvade ihop spjälsängen och bäddade med madrass och skydd
    Sen har jag hunnit med att rensa Melles kläder så det blir en tur till återbruket i morgon med. 
    Jag avslutade allt med att plocka ur diskmaskinen innan jag kraschade i soffan. Synd bara att Micke lagt beslag på tvn och glor på fotboll
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3