• Tania

BF Juli-07 Nr3

Beckah82 skrev 2007-05-19 14:35:23 följande:
    Mysig dröm förrutom den klent tilltagna smärtlindringen då
  • Tania
    Vickyb skrev 2007-05-19 14:38:04 följande:
    *En stor kram till dig*
    Tack!
  • Tania

Halvblod:

Ja det är skithäftigt!!!
    Det kändes så verkligt och så informativt på nåt vis... som om jag bara hade drömmen för att jag skulle få veta alla "fakta" inför förlossningen
    Hoppas bara att jag hinner få mer smärtstillande än alvedon, hehe...
  • Tania

Haha!!... Kolla mina senaste inlägg.

EXAKT en timme mellan inläggen.
    Jag har i alla fall en skittråkig spelnörd brevid mig i soffan som har spelat se senaste timmarna, SUCK!!!!.... jag bara avskyr när han spelar. Hans dator får arbeta så mycket att fläkten står och går heeeeela tiden. Låter för j*vligt!!!
    Men men... jag får trösta mig med min paj när den behagar att bli klar i ugnen. Jag blev så sugen på smulpaj UTAN en massa tjafs med vaniljsås till så jag slängde ihop en alldeles nyss.
    Och så är det ju sing along som jag sitter och slötittar på.... urk vilken tråkig lördag jag har.
  • Tania
    mrsbygg skrev 2007-05-19 21:20:06 följande:
    ja sitter bara här och försöker andas..får ingen luft..helt täppt i näsan + illamående..sen en ner borrande bäbis. SMÄRTA...hade vart trevligt att få lite luft nu..känner mig helt snurrig för ja inte kan andas normalt..
    Hjälper inte nässpray?
    Jag är gravidtäppt i näsan och skulle inte klara mig utan min Otrivin.
  • Tania
    mrsbygg skrev 2007-05-19 21:23:18 följande:
    det hjälper typ nån minut, sen blir ja täppt igen...smått irriterande..
    Aha... är det en överdoseringstäppa
    Jag brukar få såna när jag är förkyld och använder alldeles för mycket spray. Det hjälper en liten stund sen blir det nästan värre efteråt.
  • Tania

Min trycker inte neråt men däremot vispar den omkring där inne och det är jääätteobehagligt. INTE något jag gillar alls.

Knökar runt med min kissblåsa så jag får gå på dass och kissa nån droppe här och nån droppe där... alltså inte kissnödig på riktig utan mest irritationskissnödig
  • Tania
    NY TRÅD NY TRÅD NY TRÅD NY TRÅD NY TRÅD!!!!!!
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m21018566.html

• Tania

Vickyb: Vi har en ny tråd... ingen är kvar här.

Kolla länken ovan!!
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3