• Tania

BF Juli-07 Nr3

mrsbygg skrev 2007-05-13 17:13:57 följande:
    själv så låter ja inte jonas laga mat. då äter ja oftast inte...han kan inte laga mat just fan ska börja me maten..ida blir d grillad kycklingfilé me vitlökspotatis och beasås...får lägga ut receptet senare
    Jag skickar hem Melle till dig istället så får han i sig mat ikväll
  • Tania

Nääää va häftigt.... SÅ mycket rör sig inte min alien fast det känns som det.

Undrar va sjutton den gör precis i början av filmen när det kommer tre starka rörelser
  • Tania
    mrsbygg skrev 2007-05-13 18:04:36 följande:
    gör så, saga är inte hemma så han kan ta hennes plats
    Han blev överlycklig när han fick våfflor med GLASS. Jag hade ingen grädde men det var tydligen mycket bättre med glass.
    -Jag äääälskar glass!, säger han när han ser lådan
  • Tania

Roligt.... vi är på sida 1077 och inlägget innan det här var nr 10772

• Tania

hehe.... trodde jag.... det hann komma in ett par inlägg innan mitt...

• Tania

Jag vill verkligen INTE gå över tiden med den här så som jag gjorde med Melvin.

Jag har förresten läst att man kan stimulera och förstärka värkarna genom att nypa sig i bröstvårtorna!!
    Bara så att ni vet ni som vill ha ut bebisarna tidigare
  • Tania
    Trollie skrev 2007-05-13 22:06:34 följande:
    Oj vad det skrivs, har glömt vad jag vill komentera, teflonminnet blir värre och värre !tbmh: det om bröstvårtorna har jag också hört och effekten ska tydligen bli ännu bättre om det är killen som pillar på dom !Känner mej helt slut, vi har varit ute på skogspromenad idag, hjlp vad smidig man är, inte! Sen var vi på bio, Beck den svaga länken, sevärd men inte mer.
    Aha!!... tackar för den infon
  • Tania
    Trollie skrev 2007-05-13 22:17:54 följande:
    Sitter och tittar på femman, vilka knäppgökar det finns........ Vet inte om jag vill kalla det skönhetsoperationer direkt eller vad säger ni?
    Nej herregud... såg du killen som hade en snase som en elefant???
    VAD ska/kan han göra med den????
  • Tania

De här knäppningarna som ni hör hade jag med Melle med... det lät jätteläskigt.

Jag frågade min dåvarande BM vad det kunde vara men hon hade aldrig hört talas om det.
Svar på tråden BF Juli-07 Nr3