• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Vallmar

Gomorron tjejer!

Bara jag som är uppe eller?

Hoppas alla får en bra dag idag. För mig är det sista h-e dagen på denna veckan. Slutar faktist tidigt idag, runt kl 15.
    Jag o sambon ska gå på beck o äta middag inne i Storstockholm:)

Får se om man hinner kika in lite senare.

Kramar

• solstraalen

Morrn morrn
    Nä jag är vaken sen en timma tillbaka oxå

Fast nu ska vi äta frukost här =)

Mamma till Anton 9910-, Saga 0512- och lillen v.27
  • jennsans

godmorgon =)
    precis insett att vågen gått upp lite för mycket ( enl mitt tycke ) så måste nu börja ta tag i detta.. ut och promenera lite kanske.
    vill verkligen inte att vikten ska skjuta i höjden nu.
    kram på er alla trevlig helg om jag inte kommer in något mer =)

• Mommmy  Dearest

Jag ska på fest idag yay!
    Vet inte om jag känner så mycket för det i och för sig... Är den enda UNGA gravida där och alla kommer antingen att sitta och peta på min mage eller så kommer dem att totalignorera mig...

Ska till Lindex i Globen idag för att leta efter ett par jättegulliga mamma shorts
    Plus att jag verkligen måste köpa blodpudding nu... usch

·.¸.?°*°?¸.♥´Snutten 13 Juli-2007`♥.¸?°*°?.¸.·
  • mrsbygg

är oxå vaken. men inte kommit in förens nu! skit fl å sega sig..

jag ska ta å käka lite frukost snart...
    jag har fått en ny crawing!! gröna oliver, fan så gott!! snart ätit upp burken ja köpa i förr går..suck måste köpa en ny, kommer ta slut idag

fyyyy sjutton säger ja bara, gick upp i natt för ja behövde kissa som vanligt!
    men när ja kissa denna gången fick ja nån så sjuk kramp i magen gjorde svin ont..har gjort det några ggr innan oxå! därför ja lämna urin prov första gången..
    undrar om det är dom vita blodkropparna som spökar. vill ha mitt provsvar nu så ja vet va det är....

• Vickyb

Morrn morrn.

Vi har varit uppe ett tag vi oxå. Har precis ätit frukost och snart så skall vi åka till slottskogen och leka i parken med några andra barn och mammor.
    Lillstumpan väcker oss tidigt här varje morgon. Strax innan 7 kommer hon alltid in och lägger sig, eller drar av oss täckena. Och då är det dags att kliva upp om hon inte vill ligga kvar och gosa en stund.

På söndag går jag in i v24 (23+0). och magen mätte ju faktiskt 24 när jag var hos bm igår.. så egentligen är det inga konstigheter, men tänk om BM har rätt.
    När hon kände på livmodern så trodde hon att jag skulle vara längre gången.

Nä, dags att göra i ordning sig kanske, måste ner och handla lite god fika som vi skall ha med oss och kanske några nya sandleksaker.

Ha en bra dag!

ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
  • Mjukis82
    Nu åker vi!
    Håll tummarna för oss!
    Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • little baby
    Vickyb skrev 2007-03-30 08:52:13 följande:
    Morrn morrn. Vi har varit uppe ett tag vi oxå. Har precis ätit frukost och snart så skall vi åka till slottskogen och leka i parken med några andra barn och mammor. Lillstumpan väcker oss tidigt här varje morgon. Strax innan 7 kommer hon alltid in och lägger sig, eller drar av oss täckena. Och då är det dags att kliva upp om hon inte vill ligga kvar och gosa en stund.På söndag går jag in i v24 (23+0). och magen mätte ju faktiskt 24 när jag var hos bm igår.. så egentligen är det inga konstigheter, men tänk om BM har rätt. När hon kände på livmodern så trodde hon att jag skulle vara längre gången.Nä, dags att göra i ordning sig kanske, måste ner och handla lite god fika som vi skall ha med oss och kanske några nya sandleksaker.Ha en bra dag! ღ Stolt och lycklig mamma till Linnéa & hennes syskon som är beräknat 070726ღ
    Åhh så mysigt det låter längtar tills man själv kan ta med sitt barn på utflykter och leka och träffas med andra barn *mysigt*
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • little baby
    Mjukis82 skrev 2007-03-30 08:57:18 följande:
    Nu åker vi! Håll tummarna för oss! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    LYCKA TILL jag håller alla tummar och tår
    Hälsa danskarna Flört
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • Giafia

Beckah: Tack för tipset och skall inte skvallra till mannen;)

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3