• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod

Hallå tjejer! Smyger in en snabbis mitt i all stress på jobb och budgivningen på "mitt" radhus...Gubbhelvetet som fajtas med oss ger sig ju fan aldrig, men nu har jag inte hört något på en stund så kanske har han börjat bli kall...eller så kommer värsta budet snart för att knocka oss. Hihihi...så spännande...ikväll vet vi förmodligen var jag bor om en månad

• Beckah82
    JoNaLi skrev 2007-03-30 14:35:41 följande:
    ja det hade vart häftigt.. vilken tid har du där? Ja det finns på calanderska, eller en docktor därifrån som har en egen praktik som jag fattat det som, gör köns ul... fast han tar 500kr!! men men.. det är bara 20 kr mer än på BMG. ♥Mamma till Nathalya & Liam♥& lilla pyret i magen!! BF 070705♥
    Jag har tid 11:00

Okej...ja jag tar nog hellre 500 till barnmorskemottagningen än till någon okänd känns som att de är duktigare hehe.
    ♥ Vad varje gravid borde läsa: www.familjeliv.se/Forum-2-143/m18636352.html
  • Mammelutten

Calylite: Min bebis sparkar för det mesta på höger sida, o även ganska mycket rakt neråt mot tarmarna.

Halvblod: Håller tummarna för att det blir ni som kammar hem budgivningen!
    Var det du som sa att livmodern kunde vara sned? När jag ligger ner ser min mage helt sned ut, den är större på höger sida Syns dock inget i stående position. I början trodde jag att det kunde vara knoddis som låg mer på den sidan, men eftersom det ser likadant ut hela tiden så kanske jag har en sned livmoder?!

• Ella174

Misan, min mage ser ofta sned ut också, men jag funderar på om det är moderkakan som sitter lite snett (min sitter i framvägg så jag inbillar mig att det kan påverka)...?

• LindaoJohan
    Halvblod skrev 2007-03-30 14:53:05 följande:
    Hallå tjejer! Smyger in en snabbis mitt i all stress på jobb och budgivningen på "mitt" radhus...Gubbhelvetet som fajtas med oss ger sig ju fan aldrig, men nu har jag inte hört något på en stund så kanske har han börjat bli kall...eller så kommer värsta budet snart för att knocka oss. Hihihi...så spännande...ikväll vet vi förmodligen var jag bor om en månad
    gu va spännande!!! Lycka till!!!
  • Mammelutten

Ella174: Jag kan inte skylla på det , min sitter i bakvägg/vänster sida.

• Ankiz

Här har ni en till med galen bebis! Skrattande Far runt som jag vet inte vad! Inatt har h*n väckt mig 7(!) gånger! Förvånad

Beckah: Vad skoj med köns-UL! 18 april är snart här ska du se. Vi ska göra ett 3d-UL på tisdag och då får vi också reda på kön. *Längtar* Men jag trodde nog att jag skulle va lite pirrigare inför det, men jag är helt lugn. Cool

♥Mamma till Oliver 050922 och Busen i magen BF 070629♥
  • LindaoJohan

Har suttit och drömt mig bort på hemnet! Gu så fina hus det finns! Vill ha NU! Men det kostar ju runt 2,5-3 mille... å en månadskostnad mellan 11-14000... Vi har sagt att om typ 2 år kanske, då borde väl jag ha ett fast jobb å få ta lån... *suck* lååångt kvar ju. Tur att sambon har en bostadsrätt som han hyr ut, så en liten handpenning har vi ju när lägenheten blir såld. Får drömma så länge!

• Halvblod

Åhhh...nu har jag lagt in mitt slutbud, sen måste jag ge mig...men det är bara jag och en till kvar så hoppas hoppas hoppas att han fattar nu hur mycket jag vill!!!!!

• Baby 2007

Hej svej tjejer!

Varit hos BM idag o vi blir inte kloka på vår
    lilla busunge! Hjärtljuden e så olika från gång till gång!

1.a gången strax över 150
    2.a gången strax 140
    3.e gången 152
    4.e gången strax över 140....

Kollade även om jag hade äggvita men nope *skönt*
    Blodtrycket var oxå bra

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3