• Tania

BF Juli-07 Nr3

Välkomna hit!

Hoppas alla kommer att trivas i nya tråden.

Våra undertrådar:
    BF-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17772988.html
    Vilka är vi?:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774543.html
    Fotoalbum:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774649.html
    Länkar:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774597.html
    Inköp frågor, tips & råd:www.familjeliv.se/Forum-11-230/m17774499.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-04-23 16:52:22:
    Länk till nya BF-listan:

www.familjeliv.se/Forum-11-230/m19908857.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-05-05 21:23:35:
    Länk till receptbanken:
    www.familjeliv.se/Forum-11-230/m20371462.html
  • Svar på tråden BF Juli-07 Nr3
  • Halvblod

Usch va jobbigt att läsa att en av oss har förlorat sitt barn så här sent...där är ju så nära Gråter

Vi fick inte radhuset...gubben la över ordentligt på slutet och så mycket är jag inte beredd att betala just nu för det området med så hög hyra.
    Det finns ingen chans i världen att kunna köpa hus här i Helsingborgsområdet som det är nu...vattnet är ju attraktiskt och svindyrt och jag vill inte flytta för långt bort från havet. Men men, vi får väl avvakta lite och se om något annat dyker upp efter sommaren istället. Ska åka till kollonin idag och grilla där istället så får man lite huskänsla iaf Sambon är ledig för en gång skull så vi har en hel dag tillsammans...det händer aldrig så det är bara att njuta.

• Mjukis82

Så ledsen att höra att att himlen har berikats med ännu en ängel! Vet allt för väl hur hemskt det är!

Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
  • Mjukis82

Igår var vi som sagt på 3D/4D-UL... och jag kan bara säga WOW! Vilken upplevelse! Sååå häftigt!
    Fick massor av bilder och en film med oss hem på vår lill-sessa, som förövrigt är väldigt söt och väldigt lik sin storasyster! (Sambon ska bara äta frukost så ska han scanna in lite bilder så att ni kan få se!)

Efter UL gick vi på Ströget i Köpenhamn (lååångt gatustråk för er som inte vet)... och det kan jag säga att jag får sota för idag - ajaj mina fogar! Men det var det värt!

Till er som funderar på att göra ett sånt här UL, kan jag verkligen säga att det är värt vart enda öre!

• Halvblod
    Mjukis82 skrev 2007-03-31 08:25:19 följande:
    Igår var vi som sagt på 3D/4D-UL... och jag kan bara säga WOW! Vilken upplevelse! Sååå häftigt!Fick massor av bilder och en film med oss hem på vår lill-sessa, som förövrigt är väldigt söt och väldigt lik sin storasyster! (Sambon ska bara äta frukost så ska han scanna in lite bilder så att ni kan få se!)Efter UL gick vi på Ströget i Köpenhamn (lååångt gatustråk för er som inte vet)... och det kan jag säga att jag får sota för idag - ajaj mina fogar! Men det var det värt! Till er som funderar på att göra ett sånt här UL, kan jag verkligen säga att det är värt vart enda öre! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Åhhh..va spännande, ser fram emot bilderna
  • little baby
    Tbmh: Skönt att ni äntligen sålt bilen GRATTIS.

Halvblod: Synd att ni inte knep huset, hoppas det kommer något nytt hus snart som ni kan lägga vantarna på

Jonali: Jungle Lime verkar vara hetaste färgen i sommar, vi har oxå köpt den

Mjukis82: Grattis till lill-sessan det är helt otroligt att kunna se sitt barn i 3D/4D underbart, precis som du säger värt varenda krona

Min bebis far runt från sida till sida flera gånger om dagen så man känner henne överallt hehe.
    Någon mer som har börjat bli svullen om fötter och händer? Jag var så svullen igår att jag knappt kunde gå, det bara dunka i fötterna när man gick ush så ont det gjorde Ledsen
    och ryggen kändes som om den skulle gå av fick gå myrsteg för att kunna ta mig fram-hur ska detta sluta
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • mrsbygg

på måndag börjar ja me järn, va hemskt...

bäbis har vart rätt lugn. kanske piggnar till när ja äter frukost. jag är iof svin hungrig men jag orkar inte riktigt än..

suck, har inget att skriva egentligen. bara så less på att vara gravid. tiden går juh så jävla sakta!

• Mjukis82
    Halvblod: Så tråkigt att ni inte fick huset! Hoppas att det dyker upp fler tillfällen!

Little baby: Jag är också relativt svullen... förlovningsringen åkte av förra veckan tex! Har du provat stödstrumpor? Det var min räddning på slutet med Isabelle, kunde inte ta mig någonstanns om jag inte hade dom på!
  • little baby
    Mjukis82 skrev 2007-03-31 09:01:39 följande:
    Halvblod: Så tråkigt att ni inte fick huset! Hoppas att det dyker upp fler tillfällen!Little baby: Jag är också relativt svullen... förlovningsringen åkte av förra veckan tex! Har du provat stödstrumpor? Det var min räddning på slutet med Isabelle, kunde inte ta mig någonstanns om jag inte hade dom på! Mamma till två underbara tjejer - en i himlen och en i magen
    Ja jag får väl böja med stödstrumpor snart...men hur sjutton ska man få på sig dom när man har sån mage? Får ta hjälp av sambon
    ღ ¸.?°´¯)♥BF 070711♥¸.?°´¯)
  • annki72

godmorgon allihopa.
    vad avundsjuk jag är på er alla som varit hos BM och lyssnat på bebisen, jag var i v12 på inskrivning och ska dit på tisdag då är jag i v26.

men det är väl för att jag väntar mitt femte barn antar jag, men jag vill också lyssna

Idag fyller min äldsta son 18 år!!! Grattis min älskling!!!

• LindaoJohan

Godmorgon på er! Gu va trött jag är idag! Va uppe vid sju å fick köra sambon till stan då han missade bussen till jobbet.. Nu tvättar jag och är väl klar vid typ 13-tiden... vad ska man till att göra då? Känns som det blir en lååång dag. Men imorgon är det trädgårdsmässan iallafall!

Svar på tråden BF Juli-07 Nr3